Στην εταιρεία Deloitte ανέθεσε η διοίκηση της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας να μελετήσει τις οικονομικές επιπτώσεις του νέου νόμου N. 4279/2014 -περί διαμεσολάβησης των διαφημιστικών εταιρειών- όπως και το αποτύπωμα της Διαφήμισης-Επικοινωνίας, ως οικονομικής δραστηριότητας, στη γενικότερη οικονομία. Η ΕΔΕΕ ανέλαβε την πρωτοβουλία να καλέσει τα μέλη της και τους οικονομικούς διευθυντές από τους τομείς Διαφήμισης και Media, αλλά και των άλλων τομέων,να παρακολουθήσουν την παρουσίαση και των δύο μερών της μελέτης σε σχετική εκδήλωση την Τρίτη 3 Μαρτίου.