“Τρέχει” η καμπάνια” της ΕΙΤΗΣΕΕ στην τηλεόραση για τα 25 χρόνια λειτουργίας (χωρίς άδειες).
Είναι η μοναδική ένωση που στην εποχή των social media δεν έχει ούτε ιστοσελίδα και δεν υπάρχει κάνεις εκπρόσωπος Τύπου, παρά μόνο μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων (V&O).
Μια συνέντευξη Τύπου έδωσαν το Καλοκαίρι και αυτή με λανθασμένο θέμα…
Από την άλλη πλευρά η ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας έχει ως κύρια θέματα τις συνεντεύξεις των προϊσταμένων της(!) και καμία αναφορά για το νόμο περί των ΜΜΕ που μόλις πέρασε.
Επιπλέον, οι δύο συναρμόδιοι υπουργοί Νίκος Παππάς και Χρήστος Σπίρτζης, μαζί με το Γενικό Γραμματέα Λευτέρη Κρέτσο, επέλεξαν να αγνοήσουν τους συντάκτες ΜΜΕ και να μην δεχθούν συγκεκριμένες και εξειδικευμένες ερωτήσεις για το νόμο που συνέταξαν.
Αντιθέτως, στο τέλος υπήρξε και γραμμή επικοινωνίας με τους…”αντιπάλους”, όπως μαθαίνουμε.
Υ.Γ. Μέσα σε όλα “τελείωσαν” και το μπρίφινγκ, που επανέφεραν! Σίγα μην γνωρίζουν περισσότερα από τους έλληνες οι επιτελείς του Λευκού Οίκου, που έχουν καθημερινή ενημέρωση στους καθ΄ ύλην αρμόδιους συντάκτες.
Εδώ μόνο non paper.