Στην παλιά ΕΡΤ ( την εποχή του πάρτι) ένας από τους σταθερούς καλεσμένους μιας πρωινής εκπομπής ήταν ένας συγκεκριμένος πολιτικός μηχανικός, ο οποίος π.χ. καλούνταν για να μιλήσει για τους ημιυπαίθριους.
Γιατί το θυμηθήκαμε; Διότι είδαμε χθες το ρεπορτάζ της εκπομπής για το ταξιδιωτικό γραφείο του αρχισυντάκτη της, με καθαρό πλάνο στο λογότυπό της.
“Shop in a shop”; Χωρίς αγγελιόσημο και ειδικό φόρο.
Η ΕΡΤ γιατί χάνει έδαφος. Διότι ξέχασε το συνδεσμό της με την κοινωνία που την στήριξε
Παράδειγμα: Στη χθεσινή εκπομπή της ΕΡΤ “ON ΕΡΤ” μεταδόθηκε ρεπορτάζ για το “Μουσείο του Πλάτωνα”, χωρίς να καταγράφονται όλα τα δεδομένα.
Το μουσείο δεν μουσείο, αλλά ψηφιακή έκθεση, με τον τίτλο “Εκπαιδευτικό Μουσείο για τον Πλάτωνα” και αν και χρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ παραδόθηκε ελλειπές, χωρίς να περιλαμβάνει την πρόσφατη ιστορία της Ακαδημίας Πλάτωνος.
Ενστάσεις υπάρχουν και από τους κατοίκους εξαιτίας της λανθασμένης χωροθέτησης, καθώς κατέλαβε ελεύθερο δημόσιο χώρο και δεν υπάρχει δυνατότητα στάθμευσης.
Το ρεπορτάζ φιλοξενούσε μόνο τη μία άποψη (των ανθρώπων της παράταξης , η οποία στο πρόσφατο παρελθόν υποστήριξαν το κλείσιμο της ΕΡΤ) και απουσίαζε η γνώμη εκείνων που τάχθηκαν με τον αγώνα των εργαζομένων και τώρα δηλώνουν πως υπάρχει ζήτημα με τη συγκεκριμένη έκθεση.
Λεπτόμερεια θα σκεφτείτε. Ναι, αλλά η ΕΡΤ πληρώνεται από όλους. Ακόμη και από εκείνους που διαφωνούν.