Η πιθανή κατάργηση του ποσοστού επιστροφών 9,9% από διαφημιστικούς διαγωνισμούς θίγει για πρώτη φορά επίσημα η ΕΔΕΕ στην επιστολή της προς το ΔΣ του ΟΠΑΠ. Με αφορμή τον αναμενόμενο νέο διαγωνισμό για τη διαφημιστική προβολή του ΟΠΑΠ που ξεπερνά τα 30 εκατ. ευρώ, μετά την απόσυρση της Leo Burnett, οι διαφημιστικές εταιρείες ζητά ξεκάθαρα από τον οργανισμό αμοιβή συμμετοχής για τη συμμετοχή τους στον πιθανό διαγωνισμό που θα γίνει.
Αναλυτικό στο “Π” που κυκλοφορεί σήμερα.