Παρέμβαση υπέρ της αυτοτέλειας του ΕΤΑΠ – ΜΜΕ, καταθέτοντας πλήρεις αναλογιστικές μελέτες, έκανε η διοίκηση του ασφαλιστικού οργανισμού των ΜΜΕ, αποστέλλοντας στην Επιτροπή Σοφών του υπουργείου Εργασίας τον σχετικό φάκελο. Οι αλλαγές στο Ασφαλιστικό ως προαπαιτούμενο του τρίτου Μνημονίου περιλαμβάνουν και τον χώρο των ΜΜΕ, με ένταξη των Ταμείων τους στον ενιαίο ΕΟΠΥΥ. Η διοίκηση του ΕΤΑΠ – ΜΜΕ τάχθηκε ομόφωνα κατά της προοπτικής αυτής, αποστέλλοντας έναν πλήρη φάκελο με στοιχεία και μελέτες στην αρμόδια Επιτροπή που θα επεξεργαστεί τις αλλαγές στο Ασφαλιστικό, ώστε να πάει προς ψήφιση στη Βουλή εντός του Οκτωβρίου.
Η πρόεδρος του ΕΤΑΠ – ΜΜΕ Γιώτα Αντωνοπούλου σημειώνει και τη θέση του Ταμείου για το αγγελιόσημο, για το οποίο τεκμηριώνει πως αποτελεί «ανταποδοτικό τέλος», κάτι που έχουν αποδεχθεί νομικά και τα αρμόδια όργανα του κράτους. Το αγγελιόσημο αντικαθιστά την εργοδοτική εισφορά, τονίζει η Γ. Αντωνοπούλου, και ως εκ τούτου τυχόν κατάργησή του «αντιστρατεύεται τις υποχρεώσεις τις οποίες η χώρα έχει αναλάβει στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεννόησης». Το ΕΤΑΠ – ΜΜΕ κατέθεσε την έκθεση-μελέτη νομικής αξιολόγησης από τον επίκουρο καθηγητή Νομικής ΑΠΘ Ακρίτα Καϊδατζή καθώς και την έκθεση – οικονομική μελέτη της εταιρείας Sany Consulting. Τυχόν κατάργηση του αγγελιοσήμου θα προκαλέσει, χωρίς λόγο, δημοσιονομική επιβάρυνση στο κράτος, αναφέρει το ΕΤΑΠ – ΜΜΕ, υπογραμμίζοντας ότι 10% του αγγελιοσήμου αποδίδεται στο κράτος.