• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Απάντηση προέδρου της ΠΟΕΣΥ για την οικονομική ενίσχυση ΕΡΤ

03/11/2014

ποευσ-συνέδριοΠοικίλες αντιδράσεις προκάλεσε το ρεπορτάζ των “Τυπολογιών” για την άρνηση της ΕΣΗΕΜΘ να στηρίξει οικονομικά τον αγώνα και τη λειτουργία της ΕΡΤ 3, απόφαση που έλαβε με ψήφισμα το Συνέδριο της ΠΟΕΣΥ. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Δημήτρης Κουμπιάς αντιδρώντας για την πληροφορία που γράφτηκε ότι δήλωσε “άγνοια”, με επιστολή του στη στήλη δηλώνει πως “Η επιστολή προς τις Ενώσεις Συντακτών, που τις προτρέπει να υλοποιήσουν την απόφαση φέρει την υπογραφή μου. Και επειδή μου ζητήθηκαν διευκρινίσεις, έστειλα στις Ενώσεις και το απόσπαμα των πρακτικών (βλέπε συνημμένο) με boldαρισμένα τα σχετικά σημεία”.

Η στήλη αναρτά και τα πρακτικά επί της συζήτησης του επίμαχου θέματος, καθώς οι συνδικαλιστικές ενώσεις και συνδικαλιστές συγκεκριμένων παρατάξεων, όπως διαφαίνεται καθαρά και από τις θέσεις τους στην απομαγνητοφωνημένη συζήτηση, συμφωνούν γενικά στην οικονομική στήριξη των εργαζομένων της ΕΡΤ 3 αλλά έχουν ενστάσεις στο πως αυτή θα γίνει συγκεκριμένη.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ

7ο ΤΑΚΤΙΚΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΕΣΥ

2-5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ:
Ευχαριστούμε την Χρυσή Κοσμάτου. Θέλει να δώσει μια απάντηση ο κύριος Σαββίδης.
ΣΑΒΒΙΔΗΣ:
Περιλήφθηκε στο πλαίσιο των αγωνιστικών διεκδικήσεων, αυτό για τους συναδέλφους στην ΕΡΤ, μετά από το ομόφωνο αίτημα της Γενικής Συνέλευσης των συναδέλφων, που κατατέθηκε μόλις προηγουμένως, και μετά από τον προβληματισμό που αναπτύχθηκε εδώ υπέρ αυτού του αιτήματος, περιλήφθηκε.
Που σημαίνει τι; Η ΠΟΕΣΥ, όπως ξέρετε όλοι, δεν έχει λεφτά. Από τα όσα έχει, τα λίγα, κάποια τα χρησιμοποιεί προκειμένου να καλύψει λειτουργικές ανάγκες στις μετακινήσεις των συναδέλφων που καλύπτουν τα περιφερειακά, το ERTOPEN και την ΕΡΤ3 – καθαρά λειτουργικά.
Η βοήθεια αυτή, το επίδομα αυτό είναι μια διεκδίκηση, όσο υπάρχει αυτό το θέμα της ΕΡΤ, που θα πρέπει να το αποφασίσουν και να το λύσουν οι ενώσεις συντακτών, λαμβάνοντας υπόψη τους και τα θέματα που ήδη έχουν γενικά με όλους τους ανέργους.
Είναι καθαρά θέμα των ενώσεων συντακτών, αλλά ως διεκδίκηση, που εμείς τη θεωρούμε σωστή και αναπτύχθηκε εδώ ως προβληματισμός, κάτι πρέπει να γίνει. Αυτοί οι συνάδελφοι, επί ενάμιση χρόνο τώρα και περισσότερο, είναι παντελώς άθλιοι, δεν μπορούν να ζήσουν, δεν ξέρουν τι να κάνουν.
Και από αυτή την περίπτωση ζήτησαν αυτό το βοήθημα, το οποίο, οπωσδήποτε εφόσον ψηφιστεί, η ΠΟΕΣΥ θα καλέσει τις ενώσεις να το υλοποιήσουν. Αυτό είναι. Ξεκάθαρα.
ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ:
Απλώς θέλω να σου πω, επειδή ήμουν μπροστά, υπήρξε αντίδραση από συναδέλφους της ΕΡΤ! Σας το λέω να το ξέρετε. Σε τι; Όχι στη βοήθεια –Αλίμονο! Ούτως ή άλλως εμείς δίνουμε βοήθεια στους συναδέλφους της ΕΡΤ, και η ΕΣΗΕΑ, και η ΠΟΕΣΥ–, στο μηνιαίο. Αντέδρασαν οι ίδιοι ότι είναι θέμα αξιοπρέπειας για τους συναδέλφους της ΕΡΤ, ξαναλέω. Εντάξει. Αυτό. Ο συνάδελφος ο Χορταριάς.
ΧΟΡΤΑΡΙΑΣ:
Η διαφωνία μας είναι πραγματικά στο μηνιαίο και στο ονομαστικό είναι, αλλά για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, υπάρχει κι ένα μεγάλο θέμα τουλάχιστον για τις ενώσεις. Δεν διαφωνούμε ουσιαστικά.
Αλλά σκεφτείτε ότι έχουμε ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό ανέργων. Τουλάχιστον για τη Θεσσαλία που μπορώ να μιλήσω, καταγεγραμμένο, μπορώ να σας πω και τα νούμερα, το οποίο αναλογικά, σύμφωνα με την ΕΡΤ, είναι τεράστιο, με τους συναδέλφους της ΕΡΤ.
Εκεί γεννάται ένας προβληματισμός, σωστά τον κατέθεσε ο Γιώργος ο Τσιγκλιφύσης, ότι μπορεί να βγει ο κάθε συνάδελφος και να σου πει «Εντάξει, εγώ είμαι 5 χρόνια άνεργος, εμένα γιατί δεν μου δίνεις;». Εκεί είναι ο προβληματισμός μας, δεν έχουμε κάποιο θέμα.
Εμείς, όσες φορές μας ζητήθηκε οικονομική ενίσχυση –και ο Πρόεδρος, ο Γιώργος ο Σαββίδης το ξέρει πάρα πολύ καλά– αλλά και συνάδελφοι από την ΕΡΤ που ήρθαμε σε απευθείας επαφή για κάποια έξοδα, δεν είπαμε ποτέ το αντίθετο.
Σκεφτείτε, όμως, τώρα, να έρθει ο συνάδελφος που έχουμε 4 χρόνια, ο οποίος είναι άνεργος, ξέρουμε την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, γιατί εμείς έχουμε και μεγαλύτερη αμεσότητα στις επαφές μας. Εκεί δημιουργείται ένα θέμα. Και ηθικό, νομίζω.

Διάλογος

Πρόεδρε, έχεις δίκιο, ότι αγωνίζονται, συμφωνώ. Γι’ αυτό λίγο διαφωνώ στο ονομαστικό και στο τέτοιο, χτυπάει άσχημα νομίζω, αυτό που είπες, και για τους συναδέλφους δηλαδή.
ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ:
Ο Νάσος ο Μπράτσος.
ΜΠΡΑΤΣΟΣ:
Λοιπόν, να δώσουμε κάποιες διευκρινίσεις, συνάδελφοι, για να μην έχουμε παρανοήσεις. Ήταν σωστή η επισήμανση για το μηνιαίο και είχαμε πει να αλλάξει, να είναι σε κάποια περιοδικά χρονικά διαστήματα.
Δεύτερο ζήτημα. Δεν μπαίνει σαν επιδότηση της ανεργίας. Μην το σκεφτόμαστε έτσι, γιατί πραγματικά ο κλάδος είναι κατά πλειοψηφία άνεργος.
Είναι στην πραγματικότητα τα λειτουργικά, προσωπικά έξοδα των ανθρώπων που επιχειρούν να λειτουργήσουν την ΕΡΤ και δεν μπορούν.
Δηλαδή, έχουμε συναδέλφους, οι οποίοι δεν μπορούν να έρθουν να κάνουν βάρδια, δεν έχουν βενζίνη ή εισιτήρια να έρθουν. Συναδέλφους που δεν μπορούν να βοηθήσουν στην ιστοσελίδα γιατί τους έχει κοπεί στο σπίτι το ίντερνετ από απλήρωτους λογαριασμούς.
Υπό αυτή την έννοια είναι η ενίσχυση αυτού του αγώνα και όχι της προσωπικής. (ακατάληπτο) γιατί ο άνθρωπος από το Alter ας πούμε, δεν είναι; Καταλάβατε τι εννοώ.
Ένα δεύτερο ζήτημα που έχει να κάνει με την αξιοποίηση αυτής της απόφασης και παραέξω. Είχε πάρει η ΠΟΕΣΥ από την (ακατάληπτο), αν θυμάμαι καλά, μια σωστή απόφαση για να ενισχύσει τον αγώνα της ΕΡΤ.
Από την δικιά μας την πλευρά, δεν το βλέπουμε μόνο σαν ένα αίτημα που καλούνται να το υλοποιήσουν οι ενώσεις του Τύπου. Θεωρούμε ότι αυτές οι αποφάσεις είναι χρήσιμο να ανοίγονται στο σύνολο του συνδικαλιστικού εργατικού κινήματος της χώρας μας, επειδή ακριβώς είναι κάποιοι αγώνες που έχουν πολύ μεγάλο συμβολικό χαρακτήρα.
Όπως, δηλαδή, η ΠΟΕΣΥ στην απερχόμενη θητεία ενίσχυσε, για παράδειγμα, τον αγώνα των χαλυβουργών –και πολύ καλά έκανε–, υπό αυτή τη λογική, αυτές τις αποφάσεις θέλουμε να τις δουλέψουμε σε σωματεία και σε συνδικάτα έξω από το χώρο των ΜΜΕ.
Το κάναμε όταν πήρε την απόφαση η ΠΟΕΣΥ και άνοιξε τον λογαριασμό, αλλά επειδή το κάναμε ατομικά, δεν είχε το βάρος και την ανταπόκριση που θα μπορούσε να’ χει, αν αυτό το κάναμε με μια απόφαση Συνεδρίου.
Δεν μπορεί να πηγαίνει ένας, δύο, τρεις από δω και να λέμε στα σωματεία «Έχει ανοίξει η ΠΟΕΣΥ λογαριασμό». Είναι αδύναμο σε σχέση με την απόφαση του Συνεδρίου.
Και αυτό το πράγμα δείχνει και προς την πλευρά της κυβέρνησης ότι υπάρχει ένας κλάδος εργαζομένων, των ΜΜΕ, που βρίσκει σύμμαχες δυνάμεις με την κοινωνία.
Υπό αυτό το πρίσμα θα ήθελα να δείτε αυτή την διατύπωση που έχουμε κάνει και την αλλαγή που είπαμε στο θέμα του μηνιαίου.
ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ:
Μα μόνο γι’ αυτό τίθεται θέμα, Νάσο μου, δεν είπε κανείς όχι. Αντίθετα, ψηφίστηκε η ενίσχυση του αγώνα. Αλλά στο μηνιαίο και στο ονομαστικό υπήρχε η αντίρρηση.
Δεν το αλλάξαμε. Έχει μείνει έτσι. Αν αποφασίσετε να το αλλάξουμε, πρέπει να το κάνουμε αν γίνεται τώρα, πριν από την ψηφοφορία. Δεν ξέρω, Γιώργο, αν γίνεται.

Διάλογος

ΣΑΒΒΙΔΗΣ:
Να αλλάξουν τώρα δεν γίνεται, καθαρά αυτό το θέμα. Αλλά μπορούμε εδώ, εφόσον είμαστε συνέλευση, και εφόσον έχει εκφραστεί, το νέο Συμβούλιο που θα εκλεγεί, όταν απευθυνθεί στις ενώσεις, να μην περιλάβει το μηνιαίο στην έκκλησή του. Ξεκάθαρο. Αυτό κατατίθεται στα πρακτικά, αν θέλετε το ψηφίζουμε κιόλας.
ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ:
Συμφωνούμε; Το ψηφίζουμε αυτό; Παιδιά, μην το τραβήξουμε σε μάκρος. Μην το τραβήξουμε σε μάκρος τώρα αυτό το θέμα, αφού μοιάζει να συμφωνούμε όλοι σε αυτό.

ΓΚΙΡΜΠΑΣ:
Συνάδελφοι, για να μην μπερδευόμαστε και να’ μαστε απόλυτα ειλικρινείς, όταν μπήκε αυτή η συγκεκριμένη έκφραση, «Σε σταθερή μηνιαία βάση και με συγκεκριμένο ποσό», μπήκε για τον εξής απλούστατο λόγο.
Ειπώθηκε από συναδέλφους, προηγουμένως –και από τον κύριο Ράμμο και από άλλους–, σημασία δεν έχουν τα ψηφίσματα, η υλοποίησή τους έχει σημασία.
Όταν το θέσαμε έτσι, το θέσαμε επιτακτικά για να δεσμεύσει τις ενώσεις μας, τις πλειοψηφίες, για την ακρίβεια, των Δ.Σ. που θα κληθούν να υλοποιήσουν μια συγκεκριμένη απόφαση. Γιατί ξέρετε, απόφαση για ενίσχυση των εργαζομένων, μπορούμε να πάρουμε εδώ, χίλιες αποφάσεις! Η υλοποίηση θα έρθει;
Επίσης, μία άλλη παρατήρηση. Σε καμιά περίπτωση δεν νιώθουμε κάτι ξεχωριστό και διαφορετικό από τους υπόλοιπους άνεργους της χώρας οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ – σε καμία περίπτωση.
Απεναντίας, τους θεωρούμε αδέρφια μας. Είναι κοινός ο αγώνας μας. Αδιάσπαστος. Και έτσι θα πρέπει να’ ναι. Γιατί πολλά ακούστηκαν και περί ενότητας.
Αλλά η ιδιομορφία των εργαζομένων της ΕΡΤ, κι έτσι όπως το προσδιορίζουμε, των «όρθιων εργαζομένων της ΕΡΤ», είναι ότι παραμένουν επί 16 μήνες στις κτηριακές εγκαταστάσεις, με περιφρούρηση, με χίλια δυο προβλήματα, οικονομικά, ψυχολογικά κ.λπ. για άλλους συναδέλφους ας πούμε…
ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ:
Συνάδελφε, μην το συνεχίζετε, γιατί είναι σαν να έχουμε αμφισβήτηση εδώ πέρα μέσα ότι στηρίζουμε τον αγώνα των συναδέλφων. Και δεν υπάρχει τέτοια αμφισβήτηση. Από κανέναν.
ΓΚΙΡΜΠΑΣ:
Όχι, απλώς δεν θέλω να βρεθεί σε ένα βάθρο ο εργαζόμενος ως σύμβολο της ΕΡΤ, ως κάτι ανώτερο, ή υπερεπαναστάτης, ή υπερήρωας, ή υπεραγωνιστής. Είμαστε όλοι το ίδιο. Απλώς, χρειάζεται άμεση στήριξη του αγώνα.
Γιατί έχει σημασία ιδιαίτερη ο αγώνας της ΕΡΤ και η αναγκαιότητα του να νικήσουμε, το ξέρετε όλοι. Αποτελεί έναν συμβολικό αγώνα για την ελληνική κοινωνία. Ήταν το πρώτο πειραματικό στάδιο των μαζικών απολύσεων στην ελληνική επικράτεια.
Λοιπόν, αυτός ο αγώνας θα πρέπει να δικαιωθεί. Αν δεν στηριχθεί συγκεκριμένα, με δεσμεύσεις, ονομαστικά, σε τακτά διαστήματα, δεν θα υλοποιηθεί ποτέ αυτή η απόφαση. Αυτή είναι η ένσταση! Γι’ αυτό το θέσαμε έτσι. Αλλά δεν έχουμε αντίρρηση να γραφτεί «ανά τακτά διαστήματα».

Διάλογος

ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ:
Σας παρακαλώ πάρα πολύ, μην το συνεχίζουμε! Αφού συμφωνήσαμε ότι στηρίζουμε τον αγώνα της ΕΡΤ, ότι αυτό δεν θέλουμε να το κάνουμε μισθό. Συμφωνήσαμε. Γιατί πρέπει να το συζητήσουμε 10 ώρες;

Διάλογος

ΜΠΕΡΕΔΗΜΑΣ:
Ο τελευταίος συνάδελφος λέει ότι είναι ψήφισμα. Αυτό δεν είναι ψήφισμα. Είναι οι αγωνιστικές διεκδικήσεις του κλάδου. Θα πάει στην κάλπη για να ψηφιστεί.
Κι αυτό πρέπει να υπερψηφιστεί. Εάν δεν γίνουν οι αναγκαίες διευκρινίσεις, δεν είναι ψήφισμα, το οποίο θα γράψει στα παλιά του τα παπούτσια το επόμενο Δ.Σ.
Ένα λεπτό, Γιώργο μου, εδώ πέρα θέλει ένα ψήφισμα που να λέει ότι αποφασίζουμε να γίνουν τα ψηφίσματα πράξη. Μισό λεπτό. Διαβάζοντας το κείμενο, γιατί κι εγώ δεν είδα την προσθήκη, λέει το εξής. Συμφωνώ με αυτά που είπε η Πρόεδρος και ο Σαββίδης για την ενίσχυση, για την δράση, δεν λέω τα αυτονόητα.
Έχουμε στην πράξη βοηθήσει τον αγώνα των εργαζομένων της ΕΡΤ. Θα πρέπει να γίνει η αναγκαία διευκρίνιση, γιατί στο πρώτο κείμενο του Δ.Σ. δεν υπήρχε αυτή η παράγραφος. Ακριβώς από πάνω λέει:
Απόφαση Δ.Σ
«Στηρίζουμε οικονομικά τα λειτουργικά έξοδα των αγωνιζόμενων εργαζομένων της ΕΡΤ». Προσετέθη το άλλο από κάτω, δηλαδή «στα λειτουργικά έχουμε, είχαμε και θα έχουμε διαρκώς το ταμείο των ενώσεων ανοιχτό για να βοηθήσουμε λελογισμένα».
Από κάτω λέει «με καθορισμένο ποσό και σε σταθερή μηνιαία βάση», είπαμε ότι αυτό βγαίνει, πρακτικά δεν μπορεί να αφαιρεθεί, «των ανθρώπων που συμμετέχουν ή σκοπεύουν να συμμετέχουν ενεργά στο πρόγραμμα και στις περιφρουρήσεις».
Αυτό αφορά κι άλλους ανέργους; Αυτό ρωτώ.

Διάλογος

ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ:
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε αυτό που αποφασίστηκε προχθές. Είναι σαφές, το είπε και ο Σαββίδης. Δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Είναι ήδη έτοιμα τα ψηφοδέλτια, θα ψηφιστούν.
Αυτό που συζητήσαμε εδώ πέρα μέσα, με τη σύμφωνη γνώμη των ανθρώπων που κατέθεσαν το κομμάτι αυτό, ότι το επόμενο Δ.Σ. θα λάβει υπόψη του ότι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ δεν θέλουν να γίνει μισθός που αμείβει τον αγώνα τους. Τελεία!
Θέλουν τη στήριξή τους. Συμφωνήσαμε σε αυτό έτσι; Το κλείνουμε, συνάδελφοι, μην ξαναρχίσουμε να κουβεντιάζουμε τώρα όταν συμφωνούμε. Εντάξει; Οκ.
Υπάρχει άλλο ψήφισμα ή μπορούμε να ολοκληρώσουμε τις εργασίες του Συνεδρίου; Να τις ολοκληρώσουμε. Λοιπόν, θα μου επιτρέψετε τότε να κάνω εγώ το κλείσιμο.
Καταρχήν, θέλω να ευχαριστήσω τους Αντιπροέδρους, με τους οποίους είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία. Θέλω να το πω δημόσια. Πρώτη φορά μου τυχαίνει να έχουμε τόση συνεργασία, ανεξάρτητα από το πού είναι ο καθένας, ποια παράταξη, ποιο σωματείο. Εξαιρετικοί μέχρι τώρα και οφείλω να το πω! Αυτό είναι το πρώτο.
Δεύτερον. Εύχομαι –και πιστεύω να συμφωνούν και οι Αντιπρόεδροι σε αυτό που λέω–, σε λίγο θα έχουμε εκλογές, τα αποτελέσματα αυτών των εκλογών, να έχουν μονάχα έναν γνώμονα: το καλό της ΠΟΕΣΥ και του κλάδου.
Εύχομαι! Εύχομαι να αναγνωριστεί η δουλειά των παλιών και έμπειρων συναδέλφων μας και όσα προσφέρανε.
Και εύχομαι να αναδειχθούν και νέοι άνθρωποι. Όμως ποιοι νέοι άνθρωποι; Και θέλω να το πω γιατί είναι η άποψή μου. Όχι άνθρωποι που θα θέλουνε καρέκλες.
Νέοι άνθρωποι –και παλιοί, εννοώ όλους– που πραγματικά θα θέλουν να δώσουν μάχη για την ενότητα των σωματείων της χώρας αυτής, όπως την έχουν κάνει αυτοί που μας έκαναν δώρο την ΠΟΕΣΥ, για τα ασφαλιστικά μας ταμεία, για την ενημέρωση και για το δημοσιογραφικό λειτούργημα, το οποίο έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλο. Εγώ, αυτή την ευχή θέλω να εκφράσω.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους γιατί πραγματικά σεβαστήκατε τις διαδικασίες και δεν μας φέρατε σε δύσκολη θέση – σε γενικές γραμμές. Και καλή επιτυχία στο καινούργιο Συμβούλιο.
Εδώ, κλείνουμε τη συνεδρίαση.

ΛΗΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
7ου ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

*******************

**********

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Uncategorized, Εφημερίδες, Τηλεόραση Tagged With: Δ.Κουμπιάς, ΕΡΤ 3, ΠΟΕΣΥ

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Τώρα όλοι θέλουν Εθνικό Τελικό για τη Eurovision…

Η επιτυχία είναι δεδομένη. Η 6η θέση που κατέθεσε η Κλαυδία στη Eurovision είναι ένα σημαντικό γεγονός για την ΕΡΤ. Η προετοιμασία που έγινε τα τελευταία δύο χρόνια στην Αγία Παρασκευή, έφερε τα  αποτελέσματα που είδαμε και με την Κλαυδία και με την Σάττι. Τα φιλοκυβερνητικά τρολ , αυτοί οι αγνοί αγωνιστές, επιτίθενται με σφοδρότητα […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Στους 733.000 συνδρομητές η Cosmote TV στο α΄τρίμηνο του 2025
  • Κάποιος να μαζέψει επιτέλους τον Μίτσκοσκι
  • Ποια εξέταση μειώνει τις επιπλοκές στις επεμβάσεις καρκίνου του παχέος εντέρου
  • Γ. ΑΥΤΙΑΣ: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΕΩΣ ΤΟ 2028 ΕΓΙΝΕ!
  • «Η τελευταία συνεδρία του Φρόιντ» με τον Anthony Hopkins στη Sunday Premiere της Nova!
  • Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: Χιλιάδες πολίτες επισκέφθηκαν το 1ο Φεστιβάλ Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και Εθελοντισμού στη Θεσσαλονίκη
  • «Χρυσός Θόλος»: Η αντιπυραυλική ασπίδα που ανακοίνωσε ο Ντ. Τραμπ
  • ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ: Η πρώτη μου συνέντευξη ήταν με το Νίκο Σουπιωνά (Νίκο Γαλανό)
  • Γ. ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ στο CNN: Το 80% του παγκόσμιου εμπορίου διακινείται μέσω θαλάσσης. Απαραίτητο να αναβαθμίσουμε τη θαλάσσια ασφάλεια, να διασφαλίσουμε την ελευθερία της ναυσιπλοΐας
  • Στη Νέα Αριστερά ζουν τον μύθο τους

Το Παρον της κυριακης

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Σε νέο δρόμο ο Alpha...
  • Στο Open οι αγώνες του ΠΑΟΚ;
  • Ενισχύεται η Vodafone TV
  • Αναζητείται πρωινή λύση στον ANT1
  • Στη μέγγενη της δικαιοσύνης οι «πειρατές» συνδρομητικής TV!Ποινή κάθειρξης 5 ετών χωρίς αναστολή και 20.000 ευρώ χρηματική ποινή
  • Με 733.000 συνδρομητές η Cosmote TV στο α΄τρίμηνο του 2025
  • Το "Voice of Greece" επιστρέφει στον ΣΚΑΪ
  • Δημοκρατία FM προσεχώς στη συχνότητα του ART FM (ΛΑΟΣ)
  • «Porto Leone – Στη γειτονιά με τα κόκκινα φανάρια» - Έρχεται στον Alpha!
  • ΑΙΧΜΕΣ: Τώρα όλοι θέλουν Εθνικό Τελικό για τη Eurovision...

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets
....

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
© Εφημερίδα Παρόν 2017