Αύξηση 30,9% παρουσιάζει η διαφήμιση στην τηλεόραση τον πρώτο μήνα του 2015. Η μεγάλη αυτή αύξηση, σε συνδυασμό με τη μείωση της δαπάνης στα άλλα ΜΜΕ, εκτιμάται πως οφείλεται στον υπολογισμό του ειδικού φόρου τηλεόρασης που θα εφαρμοζόταν από τις αρχές του έτους. Είναι, δηλαδή, λογιστική, καθώς υπολογίστηκε και το 20% που θα πληρωνόταν στο Δημόσιο. Αυτά πριν δοθεί το «δώρο» της αναβολής πληρωμής του φόρου με ειδική εγκύκλιο λίγο πριν από τις βουλευτικές εκλογές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services για τον Ιανουάριο του 2015, η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα ΜΜΕ ανήλθε σε 86.255.591 ευρώ. Η τηλεόραση πήρε 52.505.854 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 30,93%, τα περιοδικά είχαν μείωση 8,45% και ονομαστικά έσοδα 16.349.399 ευρώ, οι εφημερίδες είχαν μείωση 10,8% και 12.582.398 ευρώ και το ραδιόφωνο έλαβε 4.817.940 ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 2,88%. Η πραγματική αύξηση της διαφήμισης θα φανεί τον Φεβρουάριο, όταν τα λογιστήρια των διαφημιστικών εταιρειών θα βγάλουν πάλι εκτός τον ειδικό φόρο.