Η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση συνέχισε την ανοδική της πορεία και τον περασμένο Φεβρουάριο, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Media Services. Αντιθέτως, εφημερίδες και περιοδικά κατέγραψαν εξαιρετικά μεγάλη πτώση των διαφημιστικών τους εσόδων. Σύμφωνα με τα στοιχεία, τον Φεβρουάριο η συνολική δαπάνη στα ΜΜΕ ανήλθε σε 86.731.826 ευρώ, με μείωση κατά 2,2% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2014. Μόνο η τηλεόραση εμφανίζει άνοδο κατά 12,5%, έχοντας απορροφήσει 51.853.491 εκατ. ευρώ! Ουσιαστικά, κατέχει το 60% της συνολικής διαφήμισης στα ΜΜΕ. Τα περιοδικά είχαν μείωση κατά 17,2% και έλαβαν 15.274.656 ευρώ, ενώ οι εφημερίδες, με μείωση κατά 24,8%, είχαν έσοδα 13.762.099 ευρώ. Τέλος, το ραδιόφωνο, με καταγεγραμμένα έσοδα για τον Φεβρουάριο 5.841.579 ευρώ, είχε πτώση κατά 1,2%. Τα διαφημιστικά έσοδα στα ΜΜΕ για το πρώτο δίμηνο του 2015 ανέρχονται σε 172.987.417 ευρώ.