To «THE VOICE», το μεγαλύτερο show της ελληνικής τηλεόρασης, επισφράγισε την επιτυχημένη του πορεία προς την κορυφή, με μία ακόμη διάκριση, αυτή τη φορά στα Digital Media Awards.
To «THE VOICE» κατέκτησε το Gold Βραβείο στην Κατηγορία «ΒestSocialMediaMarketing» που αφορά στη συνολική επικοινωνιακή πολιτική του κάθε brand, μέσω socialnetworks και communitysites (Facebook, Twitter, YouTube, Blogs κ.α.) για την προώθηση του περιεχομένου και των υπηρεσιών του στο ψηφιακό περιβάλλον.
‘Άξιος νικητής στην κατηγορία του, κατέρριψε κάθε ρεκόρ επισκεψιμότητας στα socialmedia σε όλη τη διάρκεια μετάδοσής του. Μόνο τη βραδιά του τελικού, 350.000 χρήστες ήρθαν σε επαφή με online περιεχόμενο του «THEVOICE» στο Facebook, με 103.000 likes, comments και shares, ενώ στο Twitter καταγράφηκαν 37.000 tweets και το Instagramδέχτηκε 14.600 photolikesκαιcomments!
Αξίζει να σημειωθεί πως τους τελευταίους 5 μήνες προβολής του show, το #TheVoicegr ήταν κάθε Παρασκευή το Νο 1 trendingtopic με συνολικά περισσότερα από 300.000 tweets ενώ η επίσημη σελίδα στο Facebook έφτασε τους 130.000 fans!