Δέκα χρόνια πίσω γύρισε η τηλεοπτική αγορά στη διαφημιστική δαπάνη, όταν το Mega και ο ΑΝΤ1 κυριαρχούσαν σε τηλεθέαση, παίρνοντας τη μερίδα του λέοντος και από τη διαφημιστική αγορά. Τώρα, χωρίς να έχουν πλέον ούτε τη μισή πίτα της τηλεθέασης, εμφανίζονται να απορροφούν από την αγορά το 65% της διαφήμισης, αν και διατηρούν ακόμη ακριβότερα τιμολόγια απ’ ό,τι τα άλλα τηλεοπτικά κανάλια.
Στα στοιχεία της Media Services για την ονομαστική δαπάνη των τηλεοπτικών καναλιών, Mega και ΑΝΤ1 καταγράφουν μεικτά έσοδα 193,5 και 182 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Από τα 571 εκατ. ευρώ που απορρόφησε η τηλεόραση συνολικά για το 2013 τα δύο κυρίαρχα κανάλια πήραν το 65,7%, δηλαδή 375 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί πως δεν δίνονται στοιχεία μεικτών εσόδων από τον ΣΚΑΪ και τους περιφερειακούς σταθμούς της Αττικής. Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία της Media Services, ο Alpha απορρόφησε 99,8 εκατ. ευρώ το 2013 και το Star 89,9 εκατ. ευρώ.