Δεν φανταζόμαστε ο ΣΚΑΪ να μετέδωσε ταξιδιωτικό ρεπορτάζ για την περίοδο των Χριστουγέννων, στο οποίο πρόβαλε την ιδιωτική επιχείρηση που διαθέτει ο αρχισυντάκτης. Δεν μπορούμε να πιστέψουμε πως έγκριτοι δημοσιογράφοι που εγκαλούν κάθε ημέρα την κοινωνία γιατί δεν προσαρμόζεται με το μνημόνιο, θα δέχθηκαν την έμμεση προβολή του ταξιδιωτικου γραφείου, με το λογότυπό του.
Στο ΣΚΑΪ αυτά δεν συμβαίνουν και καθώς δεν υπάρχει ΕΣΡ δεν υπάρχει κανείς να ερευνήσει αν υπήρξε γκρίζα διαφήμιση. Αλλά, όπως γνωρίζουμε, στο ΣΚΑΪ, τα στελέχη δεν έχουν εγκαθιδρύσει τη λογική “shop in a shop”.
Υ.Γ. Όποιος θέλει να βάλει διαφήμιση, υπάρχει τρόπος μέσω νόμιμης οδού, αποδίδοντας φόρο, ΦΠΑ και αγγελιόσημο…