“Παρόν” 06.11.2011
Νέο κύκλος συζητήσεων σε ανώτατο βαθμό μεταξύ των τηλεοπτικών σταθμών, για το πως θα αντιμετωπιστεί η οικονομική κρίση από τη δραματική πτώση της διαφήμισης. Πριν εκδηλωθεί η πολιτικής κρίση, έχοντας να αντιμετωπίσουν τα φαινόμενα τύπου «Leo Burnett- Publicis» , η αγορά συζητούσε ένα τρόπο να υπάρξει ένα νέο σύστημα πληρωμών, από τη στιγμή που οι τράπεζες σταμάτησαν να δίνουν δάνεια ή να δέχονται την κατάθεση επιταγών. Σύμφωνα με πληροφορίες προσανατολίζονται σε ένα σύστημα με καθαρούς όρους και με αμοιβές και κυρίως με την άμεση καταβολή μετρητών. Μια δεύτερη συζήτηση που είναι σε εξέλιξη είναι η άτυπη συμφωνία για τη μείωση του μεταξύ τους ανταγωνισμού. Δηλαδή να αποδεχθούν , κυρίως οι μεγάλοι πως ο κάθε σταθμός έχει υψηλές μέρες θεαματικότητας και ο ανταγωνιστής τους δεν θα βάζει απέναντι ένα προϊόν υψηλής απήχησης. Ως τώρα όμως δεν υπάρχει κάποια σχετική συμφωνία. Όλα όμως θα κριθούν στο τέλος του μήνα, όταν θα φανούν ποια θα είναι τα διαφημιστικά προγράμματα των εταιρειών και πως αυτά είναι πιθανό να κατανεμηθούν στους τηλεοπτικούς σταθμούς. Μια άλλη λύση θα μπορούσε να είναι οι συγχωνεύσεις και συνεργασίας, αλλά το σχετικό νομοσχέδιο, εγκαταλείφθηκε για άγνωστους λόγους το περασμένο Καλοκαίρι. Το κανάλι επικοινωνίας μεταξύ ΑΝΤ1 και Alpha εξακολουθεί να υφίσταται, αλλά όλα και για όλους θα κριθούν από τις εξελίξεις στο πολιτικό σκηνικό.