Δεύτερος στη μάχη της ενημέρωσης ήταν ο Alpha στον εκλογικό μαραθώνιο της Κυριακής 25 Μαΐου, ενώ ήταν το μόνο κανάλι το οποίο αύξησε το μερίδιο τηλεθέασής του στο σύνολο κοινού, σε σχέση με την εκλογική αναμέτρηση της Κυριακής 18 Μαΐου.
Ο Αντώνης Σρόιτερ, η Έλλη Στάη, 200 δημοσιογράφοι και τεχνικοί του Alpha κράτησαν, για εννιά ώρες, αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Κατέγραψαν λεπτό προς λεπτό όλες τις εξελίξεις και τα αποτελέσματα, ενώ πρόσφεραν την πιο έγκαιρη, σφαιρική και ψύχραιμη κάλυψη της εκλογικής αναμέτρησης, με 30 ζωντανές συνδέσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη αλλά και 65 καλεσμένους ζωντανά στο στούντιο.
Και τη δεύτερη Κυριακή των εκλογών, το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να ενημερωθεί από τον Alpha, ο οποίος ήταν στη δεύτερη θέση τόσο στο σύνολο κοινού όσο και στο δυναμικό κοινό 15-44.
Στο σύνολο κοινού, ο Alpha κατέγραψε ποσοστό τηλεθέασης 14,8%. ToStar 20,7%, το Mega 14,5%, ο ΑΝΤ1 10,6%, ο ΣΚΑΙ 6,7% και η ΝΕΡΙΤ 6,1%
Στο δυναμικό κοινό 15-44, ο Alpha κατέγραψε ποσοστό τηλεθέασης 14,6%. ToStar 21,4%, το Mega 12,4%, ο ΑΝΤ1 10,7%, ο ΣΚΑΙ 7,6% και η ΝΕΡΙΤ 3,2%
Δυναμική ήταν και η παρουσία του www.alphatv.gr, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκλογικής βραδιάς καθώς περισσότεροι από 100.000 μοναδικοί επισκέπτες παρακολούθησαν την αναμετάδοση της Εκλογικής βραδιάς σε live streaming. Παράλληλα, υπήρξε ζωντανή αναμετάδοση των εκλογικών αποτελεσμάτων σε σύνδεση με το Υπουργείο Εσωτερικών, backstage φωτογραφίες και παραλειπόμενα από τα εκλογικά τραπέζια, ζωντανός σχολιασμός από τα social media, αλλά και όλη η επικαιρότητα από το newsroom του www.alphatv.gr. Η επισκεψιμότητα έφτασε σε επίπεδα ρεκόρ κατά τη διάρκεια της μετάδοσης των Exit Poll στις 19:00 και διατηρήθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς. Παράλληλα, με τη δυναμική ανανέωση του www.alphatv.gr, υπήρχαν συνεχείς αναρτήσεις στα επίσημα Twitter και Facebook pages του σταθμού που παρακολουθούσαν λεπτό προς λεπτό τις εξελίξεις και κρατούσαν αμείωτο το ενδιαφέρον των χρηστών των social media.
Alpha: Αξιοπιστία, Αντικειμενικότητα, Αμεσότητα