Γράφει η Σόνια Χαϊμαντά
Λάβρος κατά των «ενδιάμεσων της αγοράς»-όπως χαρακτηριστικά αποκαλεί τα media shops- εμφανίζεται στις δηλώσεις του στοadbusiness, ο υπουργός Επικρατείας και εισηγητής κατ’ ουσίαν της τροπολογίας, Δημήτρης Σταμάτης, ο οποίος αποσαφηνίζει ευθύς εξαρχής ότι «στόχος των προωθούμενων αλλαγών είναι η αποσαφήνιση ενός θολού τοπίου που είχε διαμορφωθεί επί σειρά ετών στις σχέσεις μεταξύ διαφημιζομένων-διαφημιστικών εταιρειών και ΜΜΕ».
Αναλυτικά στο http://advertising.gr/