Αποκρύπτουν οι εκδότες πως δεν πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές”
Με καταχώρηση στις εφημερίδες για το αγγελιόσημο απαντά στην ΕΔΕΕ ο ΕΔΟΕΑΠ . Ο οργανισμός δηλώνει πως “η απόσυρση του άρθρου 67 συντελεί στη φοροδιαφυγή και ευνοεί τους λίγους σε βάρος των πολλών” και καλεί τον υπουργό, την κυβέρνηση και τα μέλη του κοινοβουλίου “να μην υποχωρήσουν ” στη συγκεκριμένη διάταξη. Ο ΕΔΟΕΑΠ μεταξύ άλλων λοιπόν σημειώνει:
-“Την ώρα που όλοι οι Έλληνες κάνουν θυσίες κάποιοι <<διαφημίζουν>> δήθεν εξαιρέσεις και ανύπαρκτες προικοδοτήσεις στα Ταμεία των σκληρά εργαζομένων ανθρώπων των ΜΜΕ προκειμένου να φοροδιαφεύγουν και να μένουν ανεξέλεγκτοι.”
-“Οι Έλληνες διαφημιστές, δηλαδή οι υποχρεωτικοί μεσάζοντες ανάμεσα στα ΜΜΕ και τους διαφημιζόμενους, αγωνίζονται εδώ και χρόνια για την αύξηση των ανεξέλεγκτων κερδών τους επιχειρώντας να πείσουν την κοινωνία, την πολιτεία τους διαφημιζόμενους και τους καταναλωτές ότι το Αγγελιόσημο είναι μια νοσηρή υπόθεση που πρέπει να καταργηθεί γιατί επιβαρύνει την τιμή του προϊόντος. Πρόκειται για μια κατασκευή, όσων εμπορεύονται το χώρο και το χρόνο των ΜΜΕ αγοράζοντας , μεταπουλώντας και χρησιμοποιώντας ανεξέλεγκτα σε βάρος της κοινωνίας”.
-“Σ’ αυτή την προσπάθεια έχουν συμπαραστάτες , εκδότες που αποκρύπτουν ότι ΔΕΝ πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές και περιθωριακά έντυπα διαφήμισης που ζουν από ελεημοσύνη των διαφημιστών σε βάρος των διαφημιζομένων.”
-“Η αλήθεια είναι ότι οι διαφημιστές δεν επιθυμούν φορολόγηση και ελέγχο επί των κερδών τους στις διαφημίσεις του Διαδικτύου και χρησιμοποιούν ως επιχείρημα το Αγγελιόσημο. Γι’ αυτούς το Αγγελιόσημο είναι το δέντρο που κρύβει το δάσος, δηλαδή την αδηφάγο κερδοσκοπική απληστεία τους. Στόχος τους να αλωνίζουν ανεξέλεγκτοι και αφορολόγητοι στην αχανή Λεωφόρο του Διαδικτύου!! Είναι απλό: αγγελιόσημο στο Διαδίτκυο σημαίνει τιμολόγηση, άρα φανερός τζίρος, άρα έλεγχος , άρα ΦΠΑ, άρα φόρος στην κερδοφορία τους. Αυτή είναι η αλήθεια που κρύβουν οι Διαφημιστέ με τη δημόσια ανακοίνωσή τους , εναντίον των Ταμείων των ΜΜΕ”