Νέο τρικ για να ξεπεραστούν τα λίγα εμπόδια που θέτει ο νόμος Ρουσόπουλου για τη δεσπόζουσα θέση των ισχυρών επιχειρηματιών των media. Τα μισά ΜΜΕ θεωρούνται μη ενημερωτικά και δεν εξετάζονται, με βάση τον νόμο για τη συγκέντρωση στα ΜΜΕ, τον οποίο πέρασε πριν από τον Δεκαπενταύγουστο του 2014 η συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ. Ο νόμος αυτός εφαρμόστηκε στην περίπτωση της συνδρομητικής τηλεοπτικής υπηρεσίας της HOL, HOL TV, η οποία θεωρήθηκε μη ενημερωτικό Μέσο από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Με την απόφαση που φέρει την υπογραφή του προέδρου της ΕΑ Δημήτρη Κυριτσάκη εγκρίθηκε η απόκτηση της Vodafone από τη HOL, με το σκεπτικό πως ο έλεγχος δεν μπορεί να γίνει με τον νόμο περί συγκέντρωσης στα ΜΜΕ (3592/2007), καθώς σύμφωνα με την τροποποίηση που έγινε με τον νόμο 4279/2014 «η διαπίστωση της συγκέντρωσης έλεγχου στον χώρο των ενημερωτικών Μέσων λαμβάνει χώρα σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος και συμπληρωματικώς με τις διατάξεις του ν. 3959/2011 περί ελευθέρου ανταγωνισμού». Μη ενημερωτικά Μέσα θεωρούνται με τον νόμο 3592/2007 «αυτά το πρόγραμμα των οποίων δεν έχει ενημερωτικό χαρακτήρα» (μουσικά, αθλητικές μεταδόσεις, προβολή ταινιών, εκπαιδευτικά ντοκιμαντέρ ή παιδικές εκπομπές, αποκλειστικά τηλεπωλήσεις). Έτσι, π.χ., ο Σπορ FM, που μεταδίδει αθλητικές ειδήσεις (αλλά και πολιτικές, όπως συνέβη στις εκλογές), δεν θεωρείται ενημερωτικός αλλά ψυχαγωγικός, διαφορετικά δεν θα μπορούσε να ανήκει στον Όμιλο ΣΚΑΪ.
Η ΕΑ, κρίνοντας τη συγχώνευση, θεωρεί πως η HOL TV είναι… μη ενημερωτικό Μέσο, καθώς πρόκειται για «το τεχνικό όχημα προκειμένου να φτάσει στους τελικούς καταναλωτές το περιεχόμενο των τηλεοπτικών καναλιών, δεν περιλαμβάνει την παραγωγή πρωτότυπου ενημερωτικού προγράμματος, αλλά μόνο την αναμετάδοση τηλεοπτικού περιεχομένου (κατά βάση ψυχαγωγικού)».