Θέσεις μόνο για την κατάργηση και μείωση του αγγελιοσήμου σε διαφημίσεις στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση, έχουν οι φορείς της αγοράς της διαφήμισης. Σε μια περίοδο που το ντόμινο των καταρρεύσεων στη διαφημιστική αγορά δημιουργεί βροντερούς κραδασμούς την ίδια τη λειτουργία των ΜΜΕ, διαφημιζόμενοι και διαφημιστές θέτουν ως όρο και αίτημα την κατάργηση του αγγελιοσήμου. Μιλώντας στο “Marketing week” ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, πρόεδρος του ΣΔΕ δήλωσε πως παραμένει αίτημα των διαφημιζόμενων η τιμολόγηση του ποσοστού αγγελιοσήμου σε ραδιόφωνο και τηλεόραση μετά τι εκπτώσεις και επιστροφές καθώς και η μείωση του ποσοστού για τον Τύπο. Σε ερώτηση του περιοδικού αν συμφωνούν με την αλλαγή στον τρόπο πληρωμής των διαφημίσεων που έχουν απαιτήσει οι τηλεοπτικοί σταθμοί από τις διαφημιστικές εταιρείες, ο πρόεδρος του ΣΔΕ, είπε πως αυτό αφορά μόνο τις δυο πλευρές, τα κανάλια και τα media shops