Η στρατηγική του Νova3Play έφερε τη Forthnet στο επίκεντρο των εξελίξεων. Η WIND και η Vodafone μετέχουν ήδη στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, ενώ διερευνητικές συζητήσεις με την κύρια μέτοχο της Forthneτ, EIΤ. Τι όμως είναι αυτό που προσελκύει το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων ελληνικών εταιρειών τηλεπικοινωνιών.
Η απάντηση είναι απλή και στηρίζεται στην επιλογή της να αλλάξει στρατηγική και να στοχεύσει πρώτη στην αγορά 3Play. Η Forthnet έφερε πρώτη στην Ελλάδα τη διεθνή τάση της ανάγκης του καταναλωτή για μία ενιαία υπηρεσία που θα παρέχει εκτός από τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και ψυχαγωγία. H αγορά του 3play είναι μία ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, με προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, καθώς η διείσδυση της υπηρεσίας στα ελληνικά νοικοκυριά έχει υπερδιπλασιαστεί τα δύο τελευταία χρόνια. Από 300 χιλιάδες συνδρομητές υπηρεσιών 3play στο τέλος του 2012, στο πρώτο τρίμηνο του 2014 ανέρχονται πλέον στους 650 χιλιάδες.
Άμεσα ωφελημένη είναι η συνδρομητική τηλεόραση Πλέον 1 στα 5 νοικοκυριά έχει στραφεί στη συνδρομητική τηλεόραση και η τάση δείχνει ότι υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια ανάπτυξης. Το 2009 η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόραση στην Ελλάδα ήταν στο 9,8%, την επόμενη χρονιά, το 2010 ανέβηκε στο 11,2%, το 2011 στο 11,6%, το 2012 στο 13,1%. Το 2012, μετά την έκρηξη του Nova3play ανέβηκε στο 18% και το Μάρτιο του 2014, το 19,4% των νοικοκυριών στην Ελλάδα έχει πλέον συνδρομητική τηλεόραση.