Με έρευνα για τα οφέλη της διαφήμισης στην ελληνική οικονομία ετοιμάζονται για διαπραγμάτευση με τους αρμόδιους υπουργούς της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ τα θεσμικά όργανα της επικοινωνίας. Λίγο πριν οριστούν συγκεκριμένες συναντήσεις για τον ειδικό φόρο διαφήμισης και την εφαρμογή του νόμου για την τιμολόγηση της διαφήμισης στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, η ΕΔΕΕ δημοσιοποίησε κλαδική μελέτη της Deloitte για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης και της εταιρικής επικοινωνίας. Σε αυτή σημειώνεται πως, μαζί με τους άμεσους και τους έμμεσους φόρους και τις λοιπές εισφορές, η συνολική συνεισφορά εκτιμάται ότι είναι περίπου τετραπλάσια της επένδυσης στη διαφήμιση και στην επικοινωνία. Η ΕΔΕΕ σημειώνει επίσης πως ο κλάδος έχει συνολικά 6.000 θέσεις εργασίας.