Με σταθερά βήματα η ΕΡΤ κερδίζει καθημερινά την εμπιστοσύνη των πολιτών, γεγονός που καταγράφεται -μεταξύ άλλων- και στα συνεχώς αυξανόμενα ποσοστά τηλεθέασης και επισκεψιμότητας των διαδικτυακών της μέσων.
Από την Πέμπτη 11 Ιουνίου μέχρι και σήμερα το μέσο μερίδιο της ΕΡΤ έχει ανέλθει συνολικά στο 10,1% και 185.927 τηλεθεατές. Ιδίως για την περίοδο που ακολούθησε την προκήρυξη του δημοψηφίσματος (Σάββατο 27 Ιουνίου) το μέσο μερίδιο της ΕΡΤ αγγίζει το 12,2% και 231.131 τηλεθεατές.
Μεγάλη μερίδα των πολιτών εμπιστεύθηκε τη δημόσια τηλεόραση για την ενημέρωσή τους, με το μέσο μερίδιο του κεντρικού δελτίου Ειδήσεων τον πρώτο μήνα επαναλειτουργίας της ΕΡΤ να κυμαίνεται στο 8,6% (265.088 τηλεθεατές) – ποσοστό που τις τελευταίες δύο εβδομάδες (27.06 – 12.07.15) ανήλθε σε 11% (339.475 τηλεθεατές).
Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι κατά τη διάρκεια της χθεσινής (Κυριακή 12 Ιουλίου) κρίσιμης διαπραγμάτευσης η ΕΡΤ1 ήρθε πρώτη στη ζώνη 23.00 – 01.00 με μέσο μερίδιο 17,9% και 567.679 τηλεθεατές (2.130.162 για τουλάχιστον ένα λεπτό), ενώ στο σύνολο ημέρας για το ανδρικό κοινό ηλικίας 25-44 ετών ήταν σταθερά πρώτη με 14,4% (34.000 τηλεθεατές). Το κεντρικό δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ είδαν χθες 413.331 τηλεθεατές, με το μέσο μερίδιο να ανέρχεται στο 15,6%.
Εξαιρετικά υψηλή είναι και η επισκεψιμότητα των διαδικτυακών τόπων και των social media της ΕΡΤ. Από τις 17 Ιουνίου μέχρι και σήμερα βάσει επίσημων μετρήσεων (Akamai Analytics) το www.ert.gr και το WebTV έχουν 7.033.568 μοναδικούς επισκέπτες από 187 χώρες. Την ΕΡΤ1 παρακολούθησαν μέσω του WebTV περισσότεροι από 3.500.000 μοναδικοί επισκέπτες.
Η σελίδα της ΕΡΤ στο Facebook έχει συγκεντρώσει 142.000 likes, ενώ η απήχηση ξεπερνά τους 1.000.000 χρήστες. O λογαριασμός της ΕΡΤ στο Twitter @ertsocial, με 45.500 followers, έχει συνολικά 5.200.000 impressions, με το ενδιαφέρον των χρηστών να επικεντρώνεται σε θέματα πολιτικής και οικονομικής επικαιρότητας, αλλά και ψυχαγωγίας.