Aν δει κάνεις τον πίνακα θεαματικότητας, το συμπέρασμα είναι προφανές. Τα “ιμάτια” του Alter, το ποσοστό του 10% το 2010 μοιράστηκαν στους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς, σε μια μικρότερη διαφημιστική πίτα, η οποία και διαρκώς συρρικνώνεται. Καθαρά ανοδική πορεία είχε ο Σκάι σχεδόν διπλασιάζοντας τα ποσοστά του, μέσα στην τριετία 2010-12. Τι θα σημάνει η ενδεχόμενη κατάργηση των ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3 και την αντικατάστασή τους από 1 τηλεοπτικό σταθμό; Το 15% του κοινού που βλέπει ΕΡΤ θα είναι το «έπαθλο», χωρίς να σημαίνει κατά ανάγκη τα 9 εκατ. ευρώ μικτά που συγκέντρωνε η ΕΡΤ από τη διαφήμιση θα πάνε σε ένα κανάλι.
2010 | 2011 | 2012 | |
Mega | 20,5% | 20% | 21,6% |
ΑΝΤ1 | 15,8% | 17% | 16,8% |
Alpha | 11,9% | 13,1% | 12% |
Star | 9,8% | 10,4% | 10,7% |
NET | 8,6% | 7,6% | 8,1% |
Σκάι | 4,4% | 5,6% | 7,9% |
ΕΤ3 | 3,5% | 3,3% | 3,8% |
ET1 | 2,9% | 2,3% | 3,1% |
Alter | 10,6% | 7% | 0,0% |
Σύνολο ΕΡΤ | 15% | 13,2% | 15% |