Πολλές και διαφορετικές εκπλήξεις έκρυβε η αναμέτρηση της περασμένης Κυριακής. Οι πολίτες έστρεψαν την πλάτη στους μνημονιακούς σχολιαστές και παρουσιαστές, δίνοντας την πρώτη θέση στο Star Channel, με τον Νίκο Χατζηνικολάου να επιστρέφει στον συντονισμό της βραδιάς και να πετυχαίνει νίκη με ποσοστό 20,7%. Την πλέον αρνητική έκπληξη προκάλεσαν τα αλλεπάλληλα δελτία ειδήσεων του ΑΝΤ1, λίγα εικοσιτετράωρα πριν κλείσουν οι κάλπες, που… προειδοποιούσαν για καταστροφές στην περίπτωση που ήταν πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ.
Τη νύχτα των εκλογών της 25ης Μαΐου οι θεατές ψήφισαν ανοιχτά Star. Ταυτόχρονα, ο Alpha, ο οποίος έκανε… αντίπραξη με τη συνέντευξη Αγγελοπούλου, κατάφερε να κρατήσει τη δεύτερη θέση, την οποία είχε κερδίσει την πρώτη Κυριακή των εκλογών, στις 18 Μαΐου. Αντιθέτως, το Mega υποχώρησε στην τρίτη θέση. Συγκεκριμένα, το Star συγκέντρωσε ποσοστό 20,7% (21,4% στις ηλικίες 15-44), ο Alpha 14,8% (14,6%), το Mega 14,5% (12,4%), ο ΑΝΤ1 10,6% (10,7%), ο ΣΚΑΪ 6,7% (7,6%) και η ΝΕΡΙΤ 6,1% (3,2%).
Την έκπληξη ως πρωταγωνιστής στην κυβερνητική προπαγάνδα έκανε ο ΑΝΤ1. Το κανάλι της «οικογενειακής ψυχαγωγίας», που δεν μπαίνει στον ανταγωνισμό της ειδησεογραφίας, στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις της 18ης και της 25ης Μαΐου τα έδωσε όλα υπέρ της Νέας Δημοκρατίας. Η απόλυτη μονομέρεια των δελτίων ειδήσεων και των ενημερωτικών προεκλογικών εκπομπών έγινε με απροκάλυπτο τρόπο, που οδήγησε μέχρι και στην παρέμβαση του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ. Είχε προηγηθεί η καταγγελία εναντίον του καναλιού στα socialmedia και από τον ΣΥΡΙΖΑ όταν σε κεντρικό δελτίο του καναλιού χαρακτηρίστηκε «ατύχημα» η επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές. Μετά τη γενικευμένη κατακραυγή, η παρουσιάστρια του δελτίου Μαρία Χούκλη, σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσει το προπαγανδιστικό δελτίο, χαρακτήρισε τη θέση που πήρε «κακιά στιγμή». Είναι, όμως, έτσι;
Ο ΑΝΤ1 επέλεξε το μοντέλο του δελτίου ειδήσεων χωρίς σχολιαστές και λόγω της απαξίωσης του προπαγανδιστικού δελτίου του Mega βρέθηκε από τον Ιανουάριο στην πρώτη θέση τηλεθέασης. Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, οι πολιτικές σχέσεις της ιδιοκτησίας και της δημοσιογραφικής ηγεσίας του ειδησεογραφικού τομέα καθόρισαν την επιλογή του να στηρίξει απροκάλυπτα τη ΝΔ και την κυβέρνηση. Την ίδια ακριβώς επιλογή και στάση είχε το δελτίο του ΑΝΤ1 στις εκλογές του 2012, όταν συμπαρατάχθηκε με το Mega στη γραμμή της υποστήριξης των Μνημονίων και της «τρόικας» με κάθε δυνατό τρόπο. Στις φετινές εκλογές προχώρησε ένα βήμα παραπάνω.