Κορυφώνεται το παιχνίδι στη συνδρομητική τηλεόραση. Η “νίκη” του ΟΤΕ TV στη μάχη του Champions League και του Europa League αλλάζει τα δεδομένα στην αναμέτρηση με τη Nova, για την οποία έχει απευθύνει δημόσια μη δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά της .
Για πρώτη φορά στην ιστορία του ο ΟΤΕ θα αναλάβει τη μετάδοση ενός από τους λίγους θεσμούς που ενώνει όλη την Ευρώπη. Το ποσό που θα δαπανήσει ο ΟΤΕ για την απόκτηση των δικαιωμάτων, προκαλεί ίλιγγο για τα δεδομένα της διαφημιστικής αγοράς της χώρας, καθώς όπως αναφέρουν οι πληροφορίες θα κυμανθεί μεταξύ 105-120 εκατ. ευρώ και το ερώτημα είναι το ποιος θα επιβαρυνθεί το κόστος.
Πέρυσι στην Αγγλία ήταν η British Telecom ,η οποία τίναξε και εκεί κυριολεκτικά τη μπάνκα στον αέρα, δαπανώντας 1δισ. ευρώ για το Champions League. Στη συνέχεια βέβαια, το κόστος αυτό το μετακύλησε σε όλους τους συνδρομητές της, καθώς αύξησε τις τιμές στις συνδρομές όχι μόνο της τηλεόρασης αλλά και τηλεφωνίας και internet και στην Αγγλία πλέον κάνουν λόγο για «ποδοσφαιρικό φόρο». Μάλιστα, όπως αναφέρει και η Guardian, η αύξηση αυτή ξεπερνά κατά πολύ τον πληθωρισμό και είναι της τάξης του 6,5%.
Μπορούν τα νοικοκυριά να επωμιστούν ένα τέτοιο βάρος που θα προκύψει από μια ενδεχόμενη αύξηση της συνδρομής, που ως και σήμερα είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα επέκτασης του ΟΤΕ . Σε μια εποχή φτωχοποίησης της χώρας , υπό το καθεστώς του Μνημονίου αυτό που θα περίμενε κανείς είναι να μειώνεται, το κόστος απόκτησης των δικαιωμάτων, αλλά και των συνδρομών. Αλλά μάλλον θα αργήσουν και τα δύο να γίνουν, ανατρέποντας τη θεωρία του ανταγωνισμού.