Το πρώτο κανάλι θα είναι ενημερωτικού χαρακτήρα, με δελτία ειδήσεων, εκπομπές και αθλητικά προγράμματα. Το δεύτερο κανάλι θα έχει πολιτιστικό, αθλητικό και περιφερειακό χαρακτήρα και το πρόγραμμά του θα αναπτύσσεται σε ζώνες. Το δορυφορικό κανάλι, που απευθύνεται στους Έλληνες του εξωτερικού, εκτός από τις ειδήσεις και τις εκπομπές θα σχεδιάζει και θα υλοποιεί εκστρατείες επικοινωνίας για την ανάδειξη της Ελλάδας ως τουριστικού και επενδυτικού προορισμού, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς (δημόσιους και ιδιωτικούς).
Στα ραδιόφωνα, ο πρώτος σταθμός θα είναι ενημερωτικός / αθλητικός, ο δεύτερος ελληνικής μουσικής, ο τρίτος λόγου και τέχνης και ο τέταρτος ξένης μουσικής.
Στη Θεσσαλονίκη θα λειτουργήσει ένας ραδιοφωνικός σταθμός με ενημέρωση και μουσική, ενώ για τους ομογενείς θα λειτουργήσει webradio στο διαδίκτυο.
Υπάρχει πρόβλεψη για την κατανομή προγράμματος σε όλα τα Μέσα της ΝΕΡΙΤ, με εκπομπές ενημέρωσης στο 23%, δελτία ειδήσεων στο 17%, ξένο πρόγραμμα στο 20%, αθλητικά προγράμματα στο 15%, εκπομπές λόγου και ντοκιμαντέρ στο 15% και ελληνικό πρόγραμμα στο 10%.
Στο στρατηγικό σχέδιο σημειώνεται πως το προσωπικό δεν επαρκεί. Έτσι, προβλέπεται ότι οι δημοσιογράφοι θα παρέχουν εργασία για όλα τα Μέσα της ΝΕΡΙΤ και θα ενταχθούν σε ένα ενιαίο newsroom, που θα παράγει περιεχόμενο για το ραδιόφωνο, την τηλεόραση και το διαδίκτυο. Τονίζεται, μάλιστα, πως εντός του 2015 το 60% των δημοσιογράφων θα στέλνει περιεχόμενο και στα socialmedia.
Τα ετήσια έσοδα της ΝΕΡΙΤ από όλες τις πηγές υπολογίζονται σε περίπου 95 εκατ. ευρώ (ανταποδοτικό τέλος συν έσοδα διαφημίσεων). Το κόστος μισθοδοσίας ανέρχεται σε 18 εκατ. ευρώ, το κόστος ραδιοτηλεοπτικού προγράμματος σε 35,2 εκατ. ευρώ, οι δαπάνες λειτουργίας και διάφορα άλλα έξοδα σε 6 εκατ. ευρώ, οι παροχές τρίτων σε 16 εκατ. ευρώ. Τέλος, υπάρχει πρόβλεψη για πληρωμή φόρων, ύψους 10 εκατ. ευρώ ετησίως.