Το μεγαλύτερο δίκτυο Ψηφιακών Μέσων στην Ελλάδα παρουσιάζει τη νέα του εικαστική ταυτότητα, το flower. Το ανανεωμένο λογότυπο δεν αποτελεί μονάχα το εμπορικό σήμα του ομίλου, αλλά έχοντας μετατραπεί πλέον σε σύμβολο, ενσωματώνει μέσα του ολόκληρη τη φιλοσοφία της εταιρίας.
Ο Σταύρος Δρακουλαράκος, CEO του Ομίλου 24MEDIA δήλωσε:
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το νέο μας σύμβολο. Επιλέχθηκε για τα χρώματα, την ενέργεια και την αισιοδοξία του και συμβολίζει τον πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα και την πολυεπίπεδη δράση μας. Υπογραμμίζει τη φροντίδα και την προσοχή που δείχνει ο όμιλος μας σε όλα τα brands του, καθώς ένα προς ένα συνδέονται μεταξύ τους και δημιουργούν το όραμα της ομάδας μας.
Το flower αποτελεί την πιο σπουδαία ανανέωση της εταιρικής μας ταυτότητας από την ημέρα που συστηθήκαμε στην αγορά ενώ ταυτόχρονα σηματοδοτεί την αφετηρία μίας καινούριας διαδρομής για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ομίλου”.
Το σύμβολο και η νέα εικαστική ταυτότητα της 24Media αποτελούν τη δημιουργική σύμπραξη του τμήματος marketing του ομίλου και της Another Circus.