Η Unilever είναι ο μεγάλος διαφημιζόμενος του 4ου κύκλου της σειράς «Game of Thrones», που προβάλλεταιαποκλειστικά, στα κανάλια Novacinema 1 και Novacinema 1 HD, κάθε Τρίτη βράδυ στις 22:00, 48 ώρες μετά από την Αμερική. Η σειρά που καθηλώνει εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο και αποτελεί την #1 σειρά της HBO με μέσο όρο 18,4 εκατ. τηλεθεατές το επεισόδιο στην Αμερική (θέση που κατείχε η σειρά «The Sopranos» με 18,2 εκατ.), δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί μία εξαιρετική ευκαιρία προβολής για κάθε μεγάλο διαφημιζόμενο. Η Unilever επέλεξε να συνδεθεί με την πιο επιτυχημένη σειρά όλων των εποχών με όχημα δύο πολύ γνωστά και επιτυχημένα ανδρικά brands, το Ultrex και το AXE.
Μέσα από ένα δημιουργικό media plan που περιλαμβάνει ειδικάδιαμορφωμένο άνοιγμα και κλείσιμο της σειράς με τα διακριτικά των brands, tags στα trailers των επεισοδίων στα κανάλια Novacinema και Novasports, αλλά και spots στο περιβάλλον της σειράς, η Unilever εξασφάλισε την ταύτιση των brands της με το «GameofThrones», τη μεγιστοποίηση του awareness σε στοχευμένο κοινό, καθώς επίσης και την ενίσχυση του loyalty των καταναλωτών.
Οι αποκλειστικές δυνατότητες σύνδεσης των brands με premium περιεχόμενο, που μόνο η Nova μπορεί να προσφέρει, προσελκύει το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων διαφημιζομένων.