Θα πλήξει την ελληνική αγορά του internet…η πρόθεση του υπουργείου Οικονομικών να επιβάλει φόρο 20% επί των διαφημίσεων. Η απόφαση αυτή θέλει προσοχή, καθώς στη «δικαιοδοσία» της κυβέρνησης εμπίπτουν μόνο όσα σάιτ είναι registered στην Ελλάδα. Για να έχεις σάιτ και εταιρεία κατοχυρωμένα στην Ελλάδα, το πιο πιθανό είναι ότι παράγεις έργο και απασχολείς εργαζομένους στην Ελλάδα. Συνεπώς, θα επιβαρυνθούν με ένα ποσοστό 20% μόνο οι ελληνικές εταιρείες, ενώ όλοι οι υπόλοιποι, οι οποίοι δουλεύουν… στον αέρα, χωρίς νομική υπόσταση ή εκτός χώρας, όπως η Google, που τιμολογεί 150.000.000 ευρώ μέσω Ιρλανδίας, θα συνεχίσουν να εισπράττουν από την ελληνική διαφήμιση.