O Θοδωρής Κυριακού, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ ήταν ο βασικός Ομιλητής στο Διεθνές Συνέδριο Διαφήμισης στη Σλοβενία. Πρόκειται για την κορυφαία ετήσια συνάντηση εκπροσώπων της διαφημιστικής αγοράς, των διαφημιζομένων και των Media στην χώρα όπου δραστηριοποιείται με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ μέσω του τηλεοπτικού σταθμού Planet ΤV. Στο συγκεκριμένο φεστιβάλ εκπροσωπήθηκαν οι μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου με ομιλητές ηγετικές φυσιογνωμίες μεγάλων διεθνών Ομίλων.
Ο Θοδωρής Κυριακού στην ομιλία του αναφέρθηκε στις νέες συνθήκες τηλεθέασης που πυροδοτεί η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και ανέλυσε τη στρατηγική και τις προοπτικές του Ομίλου με αιχμή το μεγάλο project που αναπτύσσει, το Production Hub, για ολόκληρη την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
«Η ψηφιακή τεχνολογία εξελίσσεται συνεχώς και έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι καταναλωτές απολαμβάνουν το περιεχόμενο. Το κοινό βασίζεται πια σε πολλαπλές πηγές και έχει πιο ενεργή συμμετοχή στην «κατανάλωση» του περιεχομένου από ό, τι είχε ποτέ», τόνισε στην αρχή της ομιλίας του και συμπλήρωσε «οι καταναλωτές προτιμούν να απολαμβάνουν το περιεχόμενο που είναι σχετικό με το τοπικό τους περιβάλλον, τη γλώσσα και τα πολιτισμικά τους πρότυπα. Το fragmentation και το localization of content είναι δυο από τις σημαντικότερες τάσεις που διαμορφώνουν σήμερα τα Μέσα Ενημέρωσης παγκοσμίως».
Στην συνέχεια αναφέρθηκε στις σημαντικές αλλαγές που επιφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στην τηλεθέαση σημειώνοντας ότι: «Έχει δημιουργηθεί ένας νέος χάρτης στην «κατανάλωση» περιεχομένου από τους τηλεθεατές, καθώς η ψηφιακή τεχνολογία αλλάζει τα δεδομένα. Στην Ευρώπη το 73% των τηλεθεατών είναι online ενώ παρακολουθούν τηλεόραση. Από αυτούς, οι μισοί και παραπάνω ισχυρίζονται ότι όταν είναι online, η δραστηριότητά τους συνδυάζεται με αυτό που παρακολουθούν. Αυτό αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία για τα Μέσα Ενημέρωσης» και συνέχισε «οι θεατές μπορούν να επιλέξουν πώς και πότε προτιμούν να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους προγράμματα, μπορούν να αλληλεπιδράσουν μέσω των κοινωνικών δικτύων και να τα παρακολουθήσουν στο χρόνο που θέλουν, με το δικό τους ρυθμό. Μπορούν να παρακολουθήσουν μέσω της τηλεόρασης, των smartphones, των tablets, των υπολογιστών, στο σπίτι, στη δουλειά, παντού!»
Ο κ. Κυριακού αναφέρθηκε επίσης στην επιτυχημένη συνεργασία του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ με την VICE Media καθώς και στη δημιουργία καναλιών WebTV στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. «Επενδύσαμε στη VICE Media, τον παγκόσμιο νεανικό ψηφιακό όμιλο μέσων ενημέρωσης. Το αντισυμβατικό δημοσιογραφικό περιεχόμενο του VICE είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στο νεανικό κοινό, καθώς πιάνει τον παλμό της γενιάς Y. Σήμερα το δίκτυο της VICE φθάνει σε περισσότερο πάνω από 220 εκατομμύρια νέων ανθρώπων κάθε μήνα σε περισσότερες από 40 χώρες. Επίσης δημιουργήσαμε κανάλια WebTV στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Σερβία, όπου οι θεατές μπορούν να έχουν πρόσβαση στα προγράμματα που τους ενδιαφέρουν, την ώρα που θέλουν κι επίσης να βρίσκουν νέο συναρπαστικό περιεχόμενο», συμπλήρωσε.
Τέλος αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη σημασία που αποδίδει ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, στις νέες αγορές αλλά κυρίως στην ανάπτυξη του Production Hub με επίκεντρο την περιοχή της Ν.Α Ευρώπης. «Αυτή την στιγμή χτίζουμε ένα ισχυρό κόμβο παραγωγής (Production Hub) στην περιοχή, μέσω του οποίου σχεδιάζουμε να επενδύσουμε σημαντικά ποσά στις τηλεοπτικές και διαδικτυακές παραγωγές, οι οποίες θα διανέμονται σε όλες τις χώρες της Νότιο Ανατολικής Ευρώπης», τόνισε χαρακτηριστικά.