Δημιουργείται σταδιακά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας το «κοινό νόμισμα» της διαφήμισης στο Internet μέσα από τις μετρήσεις της ΕΝΕΔ. Εδώ και μερικούς μήνες η Ένωση Διαδικτύου δημοσιεύει «πιστοποιημένες» μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ιντερνετικά site, στοιχεία που παραλαμβάνουν πλέον και οι διαφημιστικές εταιρείες για να μοιράζουν τα διαφημιστικά πακέτα. Στη διεύθυνση της www.ened.gr υπάρχουν ήδη οι μετρήσεις επισκεψιμότητας Ιουλίου και Αυγούστου με τη σημείωση βέβαια πως αυτά «είναι ενδεικτικά» και «δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εξαγωγή συμπερασμάτων». Γεγονός είναι πως η μέτρηση έχει προκαλέσει ήδη αντιδράσεις σε site που περιμένουν να πάρουν διαφήμιση αλλά δεν βρίσκονται στις μετρήσεις.