Κρίσιμος ο επόμενος μήνας για την τύχη του αγγελιοσήμου. Μέσα στο Καλοκαίρι αναμένεται η δημιουργία ειδικής επιτροπής υπό την εποπτεία υπουργείου οικονομικών και στελεχών της τρόϊκας η οποία θα αναλάβει να διαχωρίσει το «καλό» από το «κακό» αγγελιόσημο. Δηλαδή πόσο ποσοστό είναι «ανταποδοτικό» και αποτελεί «εργοδοτική εισφορά». Η έκθεση της επιτροπής θα πρέπει να ολοκληρωθεί ως το Φθινόπωρο για να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις για το αγγελιόσημο. Πληροφορίες συγκλίνουν στο σενάριο μείωσης του αγγελιοσήμου κατά 5% ή 10% ώστε να παραμείνει ως «εργοδοτική εισφορά» στα ΜΜΕ. Στη δεύτερη φάση θα υπάρξει νομοθετική τροπολογία με την οποία το νέο αυτό ποσοστό επί της διαφήμισης θα ανακατανεμηθεί στα ασφαλιστικά ταμεία. Σε αυτή τη διαπραγμάτευση κρίσιμο ζήτημα παραμένει η ένταξη των ειδησεογραφικών sites στο αγγελιόσημο. Είναι ήδη γνωστό πως μεγάλα ΜΜΕ, τα οποία το υπουργείο Οικονομικών αλλά και οι ασφαλιστικοί οργανισμοί του ΕΤΑΠ ΜΜΕ κάνουν πως δεν γνωρίζουν, παίρνουν διαφημίσεις από μεγάλους διαφημιζόμενους για τα «παραδοσιακά» Μέσα τους, τηλεόραση ή εφημερίδες αλλά τη δαπάνη την καταγράφουν στο Internet με αποτέλεσμα να μην πληρώνεται το αγγελιόσημο. Με τη μετακίνηση του κύριου όγκου των ΜΜΕ στο Διαδίκτυο, αυτό φαίνεται πως αλλάζει. Τα εκδοτικά συγκροτήματα θέλουν να απασχολούν δημοσιογράφους στα sites αλλά να μην πληρώνουν εισφορές σε ΙΚΑ. Η ένταξη του αγγελιοσήμου στο Διαδίκτυο, στα sites που θα είναι «πιστοποιημένα» από την Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (την ΕΝΕΔ), όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει ένα από τα βασικά ζητήματα της παρασκηνιακής διαπραγμάτευσης.