Επανέρχεται στην κορυφή της διαφήμισης στα ΜΜΕ το κράτος. Παρά τη συνεχιζόμενη διάλυση του από την τροϊκανή πολιτική της κυβέρνησης, το ελληνικό δημόσιο αυξάνει αλματωδώς τη στήριξη των ΜΜΕ μέσω της διαφήμισης. Το «λεφτά δεν υπάρχουν για διαφημίσεις» που εφάρμοσαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, εγκαταλείφθηκε το 2013. Όσο δηλαδή η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου χρειάζονταν τη αμέριστη στήριξη των ΜΜΕ για να περάσει την επίθεση ενάντια στο δημόσιο και τα συμφέροντα της κοινωνίας. Τα στοιχεία μέτρησης της Media Service αποτυπώνουν με τον καλύτερο τρόπο το άλμα της κρατικής διαφήμισης στα ΜΜΕ. Για το 10μηνο του 2013, η κατηγορία «δημόσιο» στην οποία δεν ανήκουν πλέον ΟΠΑΠ και ΟΤΕ, για όλα τα Μέσα αυξήθηκε κατά 147%!. Η άνοδος της διαφήμισης άρχισε από το τέλος του 2012 για να ξεπεράσει το 100% στη διάρκεια του 2013. Το αντίστοιχο 10μηνο του 2012 δόθηκαν στα ΜΜΕ συνολικά 23.236.317 ευρώ και το 2013 το ποσό ανέβηκε στα 34.693.812 ευρώ! Τα περισσότερα τα πήραν οι εφημερίδες, συνολικά το ποσό των 20.421.025 ευρώ, ακολουθεί η τηλεόραση με 6.445.300 ευρώ και αμέσως μετά το ραδιόφωνο με 5.064.189 ευρώ. Εξαιρετικά υψηλά παραμένουν και τα ποσά που δαπανούν για διαφήμιση τους οι Τράπεζες. Αν και το συνολικό ποσό του 10μηνου είναι ελαφρώς μειωμένο. Για το 2013 οι τράπεζες έδωσαν στα ΜΜΕ 60.098.470 ευρώ έναντι 63.281.819 ευρώ το 10μηνο του 2012. Και σε αυτή την κατηγορία οι εφημερίδες πήραν τα περισσότερα: 35.110.619 ευρώ έναντι 18.747.108 ευρώ που δόθηκαν στα τηλεοπτικά κανάλια.