Νέο μέτωπο ανοίγει για τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Οι διαφημιζόμενοι και οι διαφημιστές αμφισβητούν ευθέως τον νόμο που καταργεί τις επιβραβεύσεις στη διαφήμιση. Το περασμένο καλοκαίρι, αθόρυβα, οι ιδιοκτήτες των σταθμών είχαν πετύχει να περάσουν τις θέσεις τους στη συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, οι οποίες μετεξελίχθηκαν σε νόμο, τον 4279/2014.
Το «γάντι» της πρόκλησης σήκωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος Γρηγόρης Αντωνιάδης, ο οποίος σε συνέντευξή του στο «Marketing Week» ζητάει από την κυβέρνηση την αλλαγή του σχετικού νόμου ή και την κατάργησή του. Ο Γρ. Αντωνιάδης μιλάει ακόμη για ασυνέπεια της Πολιτείας, ενώ εμμέσως προσθέτει το κόστος του ειδικού φόρου και του αγγελιόσημου. «Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και η πρόσφατη επιβολή φόρου 20% στην τηλεοπτική διαφήμιση, ο οποίος, σε συνδυασμό με τις άλλες επιβαρύνσεις, απορροφά πλέον του 40% των διαφημιστικών κονδυλίων», δηλώνει στο περιοδικό.