Η αύξηση στη διαφημιστική δαπάνη της τηλεόρασης συνεχίστηκε και τον Απρίλιο με μεγάλα ποσοστά, ωστόσο αποδίδεται στον υπολογισμό του ειδικού φόρου τηλεόρασης, με τα πραγματικά έσοδα για τους τηλεοπτικούς σταθμούς να είναι καθηλωμένα ή μειωμένα. Σύμφωνα με τη Media Services, τον Απρίλιο η τηλεόραση είχε ονομαστική διαφημιστική δαπάνη ύψους 71.872.975 ευρώ, με αύξηση από το 2014 κατά 49%. Όλα τα άλλα Μέσα τον Απρίλιο είχαν πτώση. Τα περιοδικά απορρόφησαν 26.431.848 ευρώ, μείον 10,1%, οι εφημερίδες 16.657.284 ευρώ, μείον 21,2%, και το ραδιόφωνο 6.669.707 ευρώ, μείον 10,1%. Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης τον Απρίλιο διαμορφώθηκε στα 121.631.813 ευρώ.
Από τους τηλεοπτικούς σταθμούς την πρώτη θέση στη διαφημιστική απορρόφηση έχει ο ΑΝΤ1, με μεικτά έσοδα ύψους 27.924.085 ευρώ, παίρνοντας το 38,85% της συνολικής διαφημιστικής πίτας. Στη δεύτερη θέση παραμένει το Mega, με ονομαστικά έσοδα 23.676.987 ευρώ και ποσοστό 32,94% της αγοράς. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Alpha, με 11.960.205 ευρώ και ποσοστό 16,64%, και ακολουθεί το Star με 7.772.471 ευρώ και ποσοστό 10,81%. Ο ΣΚΑΪ καταγράφει πολύ μικρά διαφημιστικά έσοδα στη μέτρηση της Media Services, που ανέρχονται σε 297.358 ευρώ, ποσό μικρότερο και από αυτό της ΝΕΡΙΤ, η οποία έχει έσοδα 389.334 ευρώ.