Αναλαμβάνει και επίσημα ο Τάσος Μιχαλάκης την ευθύνη του εμπορικού τμήματος του Ομίλου ΑΝΤ1, αποχωρώντας από την Tempo OMD. Στόχος του ΑΝΤ1 είναι να αλλάξει τη δομή εισόδου των διαφημίσεων με βάση το σχέδιο για την κατάργηση των media shops και την αντικατάστασή τους από τους ίδιους τους ομίλους. Η αναστολή εφαρμογής του νόμου που σταματάει το καθεστώς των επιστροφών στη διαφήμιση ισχύει έως το τέλος του έτους. Αν δεν υπάρξει τελικά αλλαγή ή κατάργησή του, τα ΜΜΕ θα μετεξελιχθούν και σε media shops, κάτι που θα δημιουργήσει συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού εις βάρος των μικρότερων εταιρειών.