Στις 28 Απριλίου έληξε η προθεσμία που έθεσε το υπουργείο Μεταφορών για τη «νομιμοποίηση» των κεραιών των ραδιοφωνικών σταθμών που δεν κατέχουν άδεια λειτουργίας, αλλά λειτουργούν υπό το ιδιότυπο καθεστώς της προσωρινής νομιμότητας, με την υποχρέωση για όλους τους σταθμούς να καταθέσουν αίτηση με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην ΕΕΤΤ. Στην εν λόγω ρύθμιση αντέδρασαν έντονα κυρίως οι περιφερειακοί ραδιοφωνικοί σταθμοί, που επισήμαναν το αυτονόητο. Ότι δεν μπορούν να έχουν έγγραφα αιτήσεων αδειοδότησης στον φάκελό τους αφού όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν τους αποδέχονται επειδή δεν κατέχουν νόμιμη άδεια λειτουργίας. Επιπλέον, στο υπουργείο Μεταφορών ετοιμάζεται νέος ραδιοφωνικός χάρτης, ο οποίος θα «αχρηστεύσει» όλα τα παλιά κέντρα εκπομπής των ραδιοφώνων. Οι σταθμοί, ωστόσο, καλούνται να πληρώσουν για μελέτες νομιμοποίησης κεραιών που σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχουν! Το χάος με τις θεσμικές παρεμβάσεις στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο δείχνει να μην έχει νόημα. Μια μικρή, ωστόσο, διάταξη στον ίδιο νόμο (αρ. 126, ν. 4249/2014), που δίνει τη δυνατότητα στους τηλεοπτικούς σταθμούς ανά την Ελλάδα να παραχωρήσουν τις κεραίες και τους πομπούς τους στην Digea, προσφέρει το κλειδί για την κατανόηση του χάους που επιβάλλουν οι συνεχείς και αντιφατικές ρυθμίσεις του υπουργείου Μεταφορών. Η Digea, ως ο μοναδικός πάροχος δικτύου, που έλαβε με σύμβαση με την ΕΕΤΤ τη χρήση των τηλεοπτικών συχνοτήτων για τα επόμενα 15 χρόνια, έχει τα μέσα να προχωρήσει στη «νομιμοποίηση» όλων των κεραιοσυστημάτων.