Το Premium Publisher’s Network (PPN) ανακοινώνει την έναρξη της λειτουργίας του τον Αύγουστο του 2014 σε beta version. Με την τεχνολογική πλατφόρμα ADTECH marketplace™ της AOL το ΡΡΝ θα διαθέτει αποκλειστικά στην αγορά της Ελλάδος και του εξωτερικού το κοινό σημαντικών Ψηφιακών Ελλήνων Εκδοτών.
Η 24 Media, η DPG Digital Media, η Olive Media και η Adweb δημιουργούν το μεγαλύτερο private market place στην Ελληνική Aγορά με εξαιρετικά ανεπτυγμένες δυνατότητες στόχευσης , διαθέσιμο inventory που θα ξεπερνά το 1 δις impressions ανά μήνα και με ένα 100% “brand-safe” και αναβαθμισμένο περιβάλλον. O στόχος είναι να δημιουργηθεί το μεγαλύτερο programmatic offering στην Ελλάδα με την υψηλότερη κάλυψη τόσο ποσοτικά όσο και στις διαφορετικές θεματικές περιοχές
που θα ξεχωρίσει και διαχωρίσει τη θέση του από τα υπόλοιπα ad exchanges.
Στις αρχές του Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση για την παρουσίαση του PPN και των cδυνατοτήτων του στην ελληνική αγορά ενώ θα ανακοινωθούν και οι νέες συνεργασίες.cΕπόμενο βήμα για το PPN είναι η επέκταση της προσφοράς του τόσο στο mobile όσο και σε νέα
αποκλειστικά audience metrics.