Κυκλοφορεί από σήμερα με νέο σχεδιασμό, βασισμένο σε κατευθύνσεις της Metro International αλλά και σε ευρήματα ερευνών που πραγματοποιήθηκαν διεθνώς. H Metro Ελλάδας συμπληρώνοντας φέτος εννέα χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, προχώρησε στην εξ ολοκλήρου αισθητική αναβάθμιση της εικόνας της με τον ανασχεδιασμό της εφημερίδας στα πρότυπα και τις κατευθύνσεις της Metro International.
Πρόκειται για μια αλλαγή που είναι ακόμη μεγαλύτερη από έναν τυποποιημένο επανασχεδιασμό, με στόχο τον ίδιο τον αναγνώστη και την όσο το δυνατόν πιο ποιοτική ενημέρωσή του, την μετατροπή του σε «ενεργό αναγνώστη» και την ανάδειξη όλων των δυναμικών ειδήσεων που απασχολούν την επικαιρότητα, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Αυτό καθημερινά θα επιτυγχάνεται με την προσθήκη πολλών και μεγάλων δυναμικών φωτογραφιών, από τις οποίες θα πηγάζουν και οι ειδήσεις που θα αναλύονται, αλλά και τη δημοσίευση αναλύσεων από ειδικούς σχετικά με θέματα της επικαιρότητας, οι οποίες θα συνοδεύονται και από την εμφάνιση εντυπωσιακών γραφικών.
Το νέο layout της Metro δημιουργήθηκε από τον Al Trivino, ο οποίος στο παρελθόν έχει σχεδιάσει, μεταξύ άλλων, την εφημερίδα «London Paper», την έκδοση του Σαββατοκύριακου της εφημερίδας «The New York Post» και την εφημερίδα «The Sunday Times». Το νέο layout χαρακτηρίζεται πιο φιλοσοφημένο και περιλαμβάνει τον σχεδιασμό από την αρχή όλων των σελίδων της εφημερίδας, των καθημερινών θεματικών της ενοτήτων αλλά και των ειδικών εβδομαδιαίων ενοτήτων, με την προσθήκη περισσότερων και μεγαλύτερων φωτογραφιών, νέας γραμματοσειράς, έντονων τίτλων, γραφημάτων και άλλων life style χαρακτηριστικών, ενώ διατηρείται το βασικό πλεονέκτημα της εφημερίδας, που είναι η συνοπτική ενημέρωση. Επιπλέον, το βασικό χρώμα της εφημερίδας παραμένει το πράσινο, το οποίο την κάνει ακόμη πιο αναγνωρίσιμη και χρησιμοποιείται σε διάφορες αποχρώσεις στις εσωτερικές σελίδες της εφημερίδας. Η εφημερίδα έχει διαιρεθεί σε τρία βασικά τμήματα: Το πρώτο τμήμα είναι οι «Ειδήσεις» και περιλαμβάνει τις τοπικές και παγκόσμιες ειδήσεις, σχόλια, νέα των επιχειρήσεων, οικονομικά νέα, καθώς και περιβαλλοντικά θέματα. Το δεύτερο τμήμα είναι η «Ψυχαγωγία» και περιλαμβάνει θέματα ψυχαγωγίας, lifestyle, μόδας και ομορφιάς, τεχνολογίας, κινηματογράφο, θέατρο και μουσική. Το τρίτο μέρος είναι ο «Αθλητισμός» και περιλαμβάνει όλα τα τελευταία αθλητικά νέα, αποτέλεσματα, αναλύσεις, γραφήματα, πίνακες και σχολιασμό από ειδικούς. Παράλληλα, στην νέα ενότητα «Plus» οι αναγνώστες θα βρίσκουν όλες τις αγαπημένες εβδομαδιαίες ενότητες της εφημερίδας, για την Υγεία και τη Διατροφή, τα Ταξίδια, το Αυτοκίνητο και τη Διασκέδαση.