Από το greektv-com
Παραδοσιακά, τα Media γνωρίζουν έξαρση κυκλοφορίας, αναγνωσιμότητας, τηλεθέασης σε περιόδους σημαντικών πολιτικών εξελίξεων και εκλογών. Τα Media, όπως είναι φανερό, από τα πρωτοσέλιδα και τα όσα ακούγονται σε κανάλια και ραδιόφωνα, μπήκαν ήδη σε αυτή την περίοδο. Άνοιξαν τα παράθυρα, έκλεισαν τις συμφωνίες με τους δημοσκόπους, έδωσαν εντολές για το ποια πρόσωπα, πώς και πόσο θα προβληθούν.
Τα πρώτα δείγματα στον παροξυσμό της προεκλογικής ατζέντας δεν είναι θετικά για τα ΜΜΕ. Οι αναγνώστες, οι τηλεθεατές, οι ακροατές παραμένουν απαθείς σε όλο αυτό τον πολιτικό πανζουρλισμό. Οι κυκλοφορίες των εφημερίδων συνεχίζουν να πέφτουν, το κυρίαρχο στην ενημέρωση Mega έχει σοβαρότατο πρόβλημα τηλεθέασης στο δελτίο ειδήσεων και την ενημέρωσή του. Συνολικά η τηλεόραση έχει υποχωρήσει δραματικά, χάνοντας την πρωτιά επιλογής για τους νέους.
Ολόκληρο το κείμενο στο greektv-com