(…)”Όσοι δεν είναι “παραδοσιακοί” σταδιακά αποχωρούν , κινούμενοι προς άλλες κατευθύνσεις (π.χ. ενέργεια) και εκείνοι που παραμένουν, χωρίς να ρισκάρουν τα κέρδη που έβγαλαν τα προηγούμενα χρόνια – θα προσπαθήσουν με μειώσεις αμοιβών και απολύσεις να επιβιώσουν. Ο νέος διαχωρισμός στα Μέσα είναι ανάμεσα στα on line media (ραδιόφωνο, Internet , τηλεόραση) και στα off media (εφημερίδες) τα οποία θα έχουν λιγότερες πιθανότητες επιβιώσης”.
Μια ανάλυση για όσα έρχονται στα ΜΜΕ , στο http://media-industry.blogspot.com