Ως επτασφράγιστο μυστικό κρατούν στο Mega το σχέδιο για την επόμενη μέρα του ενημερωτικού τομέα. Από τη νέα τηλεοπτική σεζόν το Mega θέλει να βγάλει στον αέρα ένα νέο είδος ενημέρωσης, με στόχο τη διατήρηση του ενδιαφέροντος του τηλεθεατή, παράλληλα με τη σχεδιαζόμενη επένδυση στις νέες σειρές. Τα «πειράματα» έχουν ξεκινήσει με το pre-game των ειδήσεων, τα νέα πρόσωπα (π.χ., Ράνια Τζίμα) και την παρουσίαση θεμάτων σε όρθια στάση (Ν. Στραβελάκης). Θα υπάρξουν κι άλλες αλλαγές στη συνέχεια, ενώ προβλέπεται και «μαχαίρι» στις αποδοχές των σχολιαστών.