Τη δυναμική της συνδρομητικής τηλεόρασης αποκάλυψε άθελά του ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς. Η υπογραφή των πράξεων καταλογισμού του ανταλλάγματος για τη χρήση συχνοτήτων και για τη δορυφορική άνοδο του σήματος αποκάλυψε τα έσοδα των δύο ανταγωνιστών. Ο υπολογισμός του ανταλλάγματος από τη Γενική Γραμματεία έγινε με βάση τα προβλεπόμενα για το τίμημα που έχουν υπογράψει η Multichoice και ο OTE, με τον ορισμό ποσοστού επί των ακαθάριστων κερδών.
Με αφορμή τα ετήσια οικονομικά ανταλλάγματα για τη χρήση των συχνοτήτων που εμφανίστηκαν στη «Διαύγεια», προκύπτουν μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τις δύο συνδρομητικές πλατφόρμες της χώρας, τα συνολικά τους έσοδα, την αναλογία τους με τον αριθμό συνδρομητών τους κ.ά. Με δεδομένη τη μη δεσμευτική πρόταση του ΟΤΕ προς τη Forthnet για την εξαγορά της Nova, η αποκάλυψη των στοιχείων αποκτά ιδιαίτερη αξία.
Η Nova στο κλείσιμο του 2013 είχε έσοδα 156 εκατ. ευρώ, με 452.000 συνδρομητές. Ο ΟΤΕ TV είχε έσοδα 26 εκατ. ευρώ και 255.000 συνδρομητές. Η Nova έχει μεγαλύτερη συνδρομητική βάση κατά 1,77 φορές, αλλά παρουσιάζει εξαπλάσια έσοδα από τον OTETV, συνεπώς εισπράττει περισσότερα χρήματα ανά συνδρομητή.
Ο ΟΤΕ, για να καλύψει το κενό, προχώρησε το 2013 στην εξασφάλιση των δικαιωμάτων του ChampionsLeague και του EuropaLeague για το διάστημα 2015 – 2018, με κόστος που υπερβαίνει τα 30 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Ταυτόχρονα, διαθέτει τα δικαιώματα της PremierLeague, της Bundesliga, του Ισπανικού Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου Ελλάδος. Ο ΟΤΕ συνεχίζει να αυξάνει την επιρροή του, φτάνοντας τους 353.000 συνδρομητές το 2014 (+18,1%), ενώ η Nova έκλεισε τη χρονιά με 507.000 (+12,1%), το ζητούμενο όμως είναι τα έσοδα. Τα 156 εκατ. ευρώ της Nova δεν μπορούν να αφήσουν ασυγκίνητο τον ΟΤΕ, ο οποίος προφανώς και θα συνδράμει στη λειτουργία του ΟΤΕ TV.
Προς το παρόν, ο τομέας της συνδρομητικής τηλεόρασης λειτουργεί εντός της μητρικής εταιρείας του ΟΤΕ, με συνέπεια να μην ανακοινώνονται αναλυτικά στοιχεία στους μετόχους. Στην περίπτωση της Forthnet αδειούχος εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης είναι η Forthnet Media Holdings (FMH), η οποία δημοσιεύει αναλυτικά στοιχεία. Η FMH συγχωνεύτηκε πρόσφατα με τη Multichoice Hellas, την πρώτη αδειούχο εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης.