Δομικές αλλαγές στις συνήθειες της τηλεθέασης. Το κοινό σταδιακά, από το 2008, εγκαταλείπει τις τηλεοπτικές συσκευές και τα τηλεοπτικά κανάλια και βλέπει προγράμματα από το YouTube! Ειδικά οι νεανικές ηλικίες μεταξύ 15 και 24 ετών φαίνεται πως επιλέγουν να μην ανοίγουν καθόλου την τηλεόραση. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το 50% της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας δεν έχει ανοίξει ούτε για ένα λεπτό την τηλεοπτική συσκευή. Είναι ίσως ενδεικτικό πως τα YouTube accounts του Mad διαθέτουν πλέον περισσότερους από 170.000 χρήστες, οι οποίοι βλέπουν πάνω από 300.000 βίντεο του καναλιού καθημερινά.
Η τάση της εγκατάλειψης της παραδοσιακής τηλεόρασης μπορεί να θεωρηθεί αποτέλεσμα της εξέλιξης των ευρυζωνικών δικτύων, που επιτρέπουν την παρακολούθηση οπτικοακουστικού υλικού από το internet, με τη συνδρομή και των ταμπλετών, αλλά και αποτέλεσμα της στρατηγικής που ακολουθούν τα τηλεοπτικά κανάλια. Η λιτότητα στην ελεύθερη τηλεόραση απομακρύνει το νεανικό κοινό, που το διεκδικούν οι διαφημιστές. Διαφορετική λογική ακολουθεί ο ΑΝΤ1 με τη μετάδοση προγραμμάτων αποκλειστικά από το internet, από το WEBTV Plus.