Το ONEMAN, για πρώτη φορά παρέδωσε τα “κλειδιά” και τη θεματολογία του, για μία ολόκληρη ημέρα, στο Ad&PR Lab του Παντείου, γεμίζοντας το site με νέες ιδέες, σκέψεις και ανησυχίες.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας που έχει το OΝΕΜΑΝ με το τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, κάθε φοιτητής του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (AD&PR Lab) ανέλαβε στα πλαίσια του μαθήματος “Δημόσιες Σχέσεις: The art of storytelling”, να προτείνει κάποια θέματα και να γράψει ένα από αυτά προσομοιάζοντας εργασία εξαμήνου.
Φοιτητές του τμήματος επισκέφτηκαν τα γραφεία της 24MEDIA, προκειμένου να δουν από κοντά τη λειτουργία του site, να “ανεβάσουν” τα θέματά τους και να συνομιλήσουν με τη συντακτική ομάδα του OΝΕΜΑΝ. Τα κείμενα των φοιτητών, περισσότερα από 40 σε αριθμό, δημοσιεύθηκαν στο microsite, το οποίο και δημιουργήθηκε για την συγκεκριμένη ενέργεια.
Δεδομένης της επιτυχίας του εγχειρήματος, στόχος είναι να ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες ενέργειες και συνεργασίες μελλοντικά.
Ο Χρήστος Χατζηιωάννου, Διευθυντής σύνταξης του ONEMAN, δήλωσε: «Θα θέλαμε ιδιαίτερα να ευχαριστήσουμε την κ. Μπέττυ Τσακαρέστου, επίκουρη καθηγήτρια και υπεύθυνη του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημόσιων Σχέσεων του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και τον κ. Νίκο Κακολύρη, Business Unit Director Asset Ogilvy Public Relations και Συνεργάτη του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων στο μάθημα Δημόσιες Σχέσεις, The art of Storytelling, για την καλή διάθεση και την πρόθυμη συνεργασία, που συντέλεσαν στην επιτυχή υλοποίηση αυτού του project».