Η μόνιμη απάντηση που δίνει η εταιρεία της Digea σε όσους πολιτικούς ή δήμους διαμαρτύρονται για το μαύρο στις τηλεοπτικές οθόνες μετά την ψηφιακή μετάβαση, είναι πως ο πάροχος δικτύου καλύπτει τις περιοχές που ορίζει ο ψηφιακός χάρτης συχνοτήτων του 2012. Κάτι που είναι αλήθεια αφού ο χάρτης που είχε παραδοθεί στο υπουργείο Μεταφορών το Καλοκαίρι του 2012, άλλαξε σε μια εβδομάδα μετά από παρατηρήσεις της Digea και της τότε ΕΡΤ για να μειωθούν τα υποχρεωτικά σημεία εκπομπής κάλυψης από 275 σε 156.
Η τότε κυβέρνηση ικανοποίησε τους Καναλάρχες για να μην έχουν πολλά έξοδα στην εγκατάσταση ψηφιακών πομπών, αφήνοντας έτσι σε ορισμένες περιοχές έως και το 40% χωρίς τηλεοπτικό σήμα. Ενώ η υποχρέωση κάλυψης ψηφιακού σήματος για τη Digea είναι 95%, αυτό αφορά μόνο στον πληθυσμό της χώρας και όχι στη γεωγραφία του. Για αυτό ολόκληρες περιοχές σε Θράκη, Ανατολική Μακεδονία, Βόρεια Εύβοια, Θεσσαλία αλλά και Πελοπόννησο δεν έχουν τηλεοπτικό σήμα. Η κυβέρνηση και η ΕΕΤΤ φρόντισαν βέβαια και για αυτό. Χωρίς να υπάρχει νόμος, υποχρεώνουν τους δήμους να τοποθετήσουν αναμεταδότες στους οποίους η Digea θα στέλνει το ψηφιακό σήμα για να καλυφθούν οι περιοχές αυτές. Το κόστος τοποθέτησης των αναμεταδοτών, εκτιμήσεις λένε πως ο συνολικός αριθμός που απαιτείται ξεπερνά τους 800 για ολόκληρη την Ελλάδα, δεν το αναλαμβάνουν οι δήμοι αφού κι αυτοί υπόκεινται στον ασφυκτικό τροϊκανό έλεγχο των δαπανώ τους. Ο Μενέλαος Δασκαλάκης ως αρμόδιος της κυβέρνησης δηλώνει στους διαμαρτυρόμενους περιφερειάρχες και δημάρχους που πρόσκεινται στην κυβέρνηση πως πρέπει να καταθέσουν αίτηση σε προγράμματα της Ψηφιακής Σύγκλισης για να επιδοτηθούν για την τοποθέτηση αναμεταδοτών προκειμένου να φθάσει το τηλεοπτικό σήμα στις περιοχές τους. Έτσι κατατέθηκε ήδη αίτηση από την Ανατολική Μακεδονία και το Βόρειο Αιγαίο. Μόνο που η ενίσχυση μέσω της Ψηφιακής Σύγκλισης συνιστά «κρατική επιδότηση», για την οποία ενδέχεται να υπάρξει παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης! Υπάρχουν ήδη καταγεγραμμένες περιπτώσει σε χώρες της Ε.Ε όπου η κρατική επιδότηση για την ψηφιακή τηλεόραση προκάλεσε άμεση παρέμβαση της Κομισιόν. Για το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών ωστόσο που κόπτεται μόνο για τα συμφέροντα του ιδιωτικού μονοπωλίου της Digea όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα.