Η στενή σχέση διαπλοκής ανάμεσα στο πολιτικό, οικονομικό και τηλεοπτικό σύστημα της χώρας καταδεικνύεται και από ποσοτικές πλέον μετρήσεις. Η υποστήριξη από τα τηλεοπτικά κανάλια της πολιτικής των Μνημονίων και των απαιτήσεων της «αγοράς» και των τραπεζών έχει αποτέλεσμα. Τα ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, μετά την εξαφάνιση του Alter αλλά και της ΕΡΤ, μοιράζονται τη διαφημιστική πίτα, η οποία μεγαλώνει.
Από διαφήμιση κατά τη διάρκεια του 2013 πήραν 571.396.484 ευρώ, αυξάνοντας τα ονομαστικά έσοδά τους κατά 21,7% σε σχέση με το 2012. Η τηλεόραση, σύμφωνα με τη Media Services, κατέχει για το 2013 το 48,16% της διαφημιστικής αγοράς. Συνολικά, όλα τα ΜΜΕ πήραν πέρυσι 1.186.827.958 ευρώ, αλλά λόγω της μεγάλης πτώσης στα περιοδικά η συνολική αύξηση της διαφήμισης περιορίστηκε στο 4%. Οι εφημερίδες αύξησαν επίσης κατά 1,12% τη διαφημιστική τους δαπάνη, παίρνοντας 258.682.651 ευρώ, και το ραδιόφωνο, με 1,5% αύξηση, έλαβε 65.080.297 ευρώ. Ο μεγάλος χαμένος είναι ο περιοδικός Τύπος, που για τέταρτη συνεχή χρονιά καταγράφει πτώση στα διαφημιστικά του έσοδα. Το 2013 πήρε 291.668.526 ευρώ, καταγράφοντας πτώση 17%.