Με αφορμή τη νέα σειρά του Alpha «The Slap», που έκανε πρεμιέρα χθες Τρίτη 17 Φεβρουαρίου και θίγει το θέμα της παιδικής βίας, καλέσαμε τους χρήστες των socialmedia να ανεβάσουν μια φωτογραφία, έχοντας στην παλάμη τους το σύμβολο Χ και να συνοδεύσουν την ανάρτησή τους με το hashtag #theslapGR. Η παραπάνω ενέργεια φιλοξενήθηκε στο Instagram, σε όλα τα social media, καθώς και στο site του Alpha.
Η καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης του σταθμού κατά της παιδικής βίας, αναδείχτηκε σε μία από τις ενέργειες με τη μεγαλύτερη συμμετοχή Ελλήνων χρηστών στα social media των τελευταίων ετών. Οι παρουσιαστές και ηθοποιοί του σταθμού στήριξαν την ενέργεια και οι φωτογραφίες τους έδωσαν το έναυσμα σε χιλιάδες χρήστες των social media με τον μεγαλύτερο αριθμό χρηστών (Facebook, Instagram, Twitter), όχι μόνο να αλληλεπιδράσουν με τις αναρτημένες φωτογραφίες με likes, comments, shares, favorites, retweets, regrams, αλλά και να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες με το hashtag #theslapGR.
Τα αποτελέσματα μέσα σε έξι μέρες:
- Περισσότεροι από 7.800 επώνυμοι και μη μοναδικοί χρήστες έχουν πάρει μέρος στην ενέργεια ανεβάζοντας τη δική τους φωτογραφία στα social media.
- Οι φωτογραφίες της ενέργειας είχαν 263.571 likes στο Instagram, 190.700 likes, shares και comments στο Facebook και 5.784 retweets στο Twitter.
- Η ενέργεια είχε απήχηση σε περισσότερους από 500.000 μοναδικούς χρήστες των social media.
Οι φωτογραφίες «ανέβηκαν» και στα social media του Alpha (Facebook, Instagram, Twitter), αλλά και στο microsite της σειράς THE SLAP www.alphatv.gr/theslap δημιουργώντας έναν «τοίχο» κατά της παιδικής βίας.
Σας ευχαριστούμε που στηρίξατε την ενέργεια του Alpha κατά της παιδικής βίας.