Πρεμιέρα στη ΝΕΡΙΤ, αυτό το Σάββατο στις 19.15 στη ΝΕΡΙΤ
Διαδέχθηκε το πατέρα του, στο τιμόνι των εκδόσεων Τερζόπουλου. Μετά τη ΓΥΝΑΙΚΑ, το ΦΑΝΤΑΖΙΟ, το ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ , ο Άρης Τερζόπουλος συνεχίζει τις εκδοτικές επιτυχίες προσθέτοντας πολλούς ακόμα τίτλους όπως το ΚΛΙΚ , το ΜΕΝ , η DIVA, το NPQ, το ΓΕΩΡΑΜΑ , το ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ και δημιουργώντας στα ερτζιανά το ΚΛΙΚ RADIO…
Σήμερα ο Άρης Τερζόπουλος μιλά για εκείνη την περίοδο αλλά και για τα χρόνια που ακολούθησαν, για τις εκδοτικές επιτυχίες αλλά και για τις δύσκολες στιγμές,Την οικονομική καταστροφή και την κατάθλιψη που πέρασε,την απομόνωσή, για αυτούς που τον εκμεταλλεύτηκαν εις γνώσιν του, όπως λέει ο ίδιος, για τις κλειστές πόρτες, για τους φίλους που δεν ήταν φίλοι! Για την οικογένεια του και τις δύο κόρες του. Για το χθες, το σήμερα και το αύριο…Μιλά για πάθη και για δαίμονες. “Ο έρωτας είναι δαίμονας”, λέει χαρακτηριστικά
Το ΚΛΙΚ ίσως ήταν το μόνο περιοδικό που κατάφερα να χωρίσει σε στρατόπεδα το αναγνωστικό κοινό. Με θερμούς υποστηρικτές και έντονους επικριτές.Ο Πέτρος Κωστόπουλος, διευθυντής τότε του ΚΛΙΚ, μιλά για τη “μοιραία συνάντηση”, παραδέχεται ότι δεν θα είχε την ίδια πορεία στη ζωή του εάν δεν τον γνώριζε και απαντά στα σχόλια που έκανε ο Άρης Τερζόπουλος για την παρουσία του στην πρωινή εκπομπή του MEGA.
Πέρασαν αρκετά χρόνια ώσπου να μιλήσει ξανά ο Άρης στον Πέτρο Κωστόπουλο, μετά την αποχώρησή του από το ΚΛΙΚ(τον οποίο ακολούθησε η πλειοψηφία των συντακτών του περιοδικού) για να δημιουργήσει το NITRO .
Ο Άρης Τερζόπουλος:
Για όσους θεωρούσε… φίλους του:“Κατανοώ τους λόγους που κάνουν τους ανθρώπους να φέρονται έτσι…Όταν πέφτεις ,χάνεις πάρα πολλούς φίλους ,οι οποίοι δεν ήταν φίλοι…Ότι έχει γίνει ,έχει γίνει εις γνώση μου… Δεν μου κρατούν όμως πολύ αυτά…Οι πληγές γίνονται ουλές και οι ουλές δεν πονάνε ! Και ξεχνάω επίσης ! Δεν έχω υπόλοιπα με κανέναν…”
Για την οικονομική καταστροφή: “Κάποια στιγμή καταστράφηκα τελείως.Έχασα τα 25 χρόνια της δικής μου δουλειάς και όλη την δουλειά του πατέρα μου…Η εικόνα της καταστροφής ενός ανθρώπου δεν είναι πάρα πολύ ελκυστική, γι αυτό και δεν είχα απαίτηση τον καιρό που εγώ ήμουν άσχημα να είναι κανείς δίπλα μου… Για να πω την αλήθεια νόμιζα ότι δεν θα την έβγαζα… Όταν νοιώθεις άσχημα σου δημιουργείται η πεποίθηση ότι δεν θα αντέξεις…
Με λύγισε! Λύγισαν τα γόνατά μου … Το περισσότερο χρόνο καθόμουν στο κρεβάτι.Δεν μπορούσα να κουνήσω ούτε τα πόδια μου …να πάω μέχρι το σαλόνι.”
Για τον πατέρα του Ευάγγελο Τερζόπουλο: “ Όταν αποφάσισε να βγάλει τη ΓΥΝΑΙΚΑ το 1950 τον έλεγαν τρελό…Πήγα μια μέρα μαζί με τον αδερφό μου και του ζητήσαμε να φύγει. Είχε πολλά πράγματα να κάνει ακόμα και ήθελε να τα κάνει…Τον ανάγκασα να γεράσει…Να παραιτηθεί! Ίσως δεν θα έπρεπε να το είχα κάνει.”
O Ευάγγελος Τερζόπουλος ήταν ο πιο σημαντικός εκδότης περιοδικού τύπου στην Ελλάδα .Σε μια εποχή που οι γυναίκες ακόμα δεν ψήφιζαν ,αποφάσισε να κυκλοφορήσει ένα γυναικείο περιοδικό που έμελλε να διαγράψει μια λαμπρή πορεία επί πολλές δεκαετίες, τη “ΓΥΝΑΙΚΑ.”
Στο περιοδικό εργάστηκαν μερικοί από τους πιο σημαντικούς δημοσιογράφους και φιλοξενήθηκαν οι πιο μεγάλες και λαμπερές προσωπικότητες… “Η ΓΥΝΑΙΚΑ ήταν ένας μύθος” λέει χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος Όλγα Μπατή, η οποία μίλησε και για τη σχέση του Άρη Τερζόπουλου με τον πατέρα του, την πορεία της “ΓΥΝΑΙΚΑΣ” που αγαπήθηκε με πάθος όσο κανένα άλλο περιοδικό ,από γυναίκες, όλων των ηλικιών. Η “ΓΥΝΑΙΚΑ” των εκδόσεων Τερζόπουλου ήταν το πιο λαμπερό ,αλλά ταυτόχρονα και με ουσία περιοδικό όλων των εποχών.
“Τη ΓΥΝΑΙΚΑ την αισθανόμουν κατά κάποιο τρόπο σαν αδερφή μου .Το ΚΛΙΚ όμως είχε γίνει φίλος μου!Τον καιρό που καταστράφηκα εγώ έκλεισε και το ΚΛΙΚ .Πεθάναμε μαζί…” λέει χαρακτηριστικά ο Άρης Τερζόπουλος.
Αρχισυνταξία: Έλενα Κατρίτση
Σκηνοθεσία: Λεωνίδας Πανονίδης
Διεύθυνση Παραγωγής: Μαρίνα Βεϊόγλου
Παρούσιαση: Έλενα Κατρίτση