Ανακοίνωση της 24media
Σε συνέχεια της σημαντικής ανακοίνωσης της Nielsen Audience Measurement, σχετικά με την αμφισβήτηση και επανεξέταση των στοιχείων επισκεψιμότητας συγκεκριμένου διαδικτυακού τόπου, και την αφαίρεση του από το εργαλείο Greek Market Intelligence, η 24Media ανακοινώνει τα εξής:
Η 24 Media θεωρεί ότι ενέργειες (από επαναλαμβανόμενα σφάλματα έως κακοήθεις πρακτικές) που πλήττουν την αξιοπιστία του συστήματος ενιαίας μέτρησης επισκεψιμότητας – για την άψογη λειτουργία του οποίου τόσο η 24 Media όσο και άλλοι σημαντικοί Ελληνικοί και διεθνείς εκδοτικοί οργανισμοί έχουν επενδύσει σημαντικά ποσά και προσπάθεια- αποτελούν σοβαρότατο κίνδυνο για την αγορά του ελληνικού Ιντερνετ.
Σε αυτό το πλαίσιο και με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση και περιφρούρηση της αξιοπιστίας της ελληνικής αγοράς η 24Media :
Προσκαλεί τους online εκδότες να προχωρήσουν στην συμφωνία και σύνταξη σχετικού κώδικα δεοντολογίας, με την ταυτόχρονη εισαγωγή ενός συστήματος πιστοποίησης των αποτελεσμάτων (για παράδειγμα, ABCelectronic) που παράγονται από το εργαλείο της Nielsen στα πρότυπα των προηγμένων διεθνών αγορών. Παράλληλα, δεσμεύεται να φροντίσει, μέσω αντιπροσωπείας των online εκδοτών, όπως συμπεριλάβει σε αυτή τη διαδικασία τη γνώμη και τις προτάσεις τόσο των διαφημιζόμενων όσο και των διαφημιστικών / media agencies.
Η 24 Media καλεί να συμμετάσχουν ως αρωγοί και συνεργάτες, όχι μόνο εκείνοι που έχουν επενδύσει χρόνο και κεφάλαια στα διαδραστικά Μέσα αλλά και όσοι θεωρούν την αξιοπιστία και διαφάνεια των καίριων μεγεθών της αγοράς ως προϋπόθεση για την δυναμική ανάπτυξη του Ιντερνετ στην χώρα μας.