Οι πρώτες δυσλειτουργίες στην αγορά με την τροπολογία έκαναν την εμφάνιση τους καθώς τηλεοπτικοί σταθμοί και ΕΔΕΕ διατηρούν διαφορετική άποψη σχετικά με την απόδοση του αγγελιοσήμου.Όπως ήταν σε μεγάλο βαθμό αναμενόμενο η τροπολογία περί διαφήμισης και ΜΜΕ έχει ήδη αρχίσει να προκαλεί προβλήματα και δυσλειτουργίες στην αγορά. Ο αιφνιδιαστικός χαρακτήρας της παρουσίας της και η απουσία δημόσιας διαβούλευσης και συζήτησης για την κατάρτιση της όπως όλα δείχνουν μπορούν να προκαλέσουν σημαντική αναστάτωση στην αγορά.
Περισσότερα στο http://advertising.gr/