Οι αλλαγές στη σύνθεση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Mega που αποφάσισαν οι μέτοχοι ύστερα από πολλούς μήνες συνεχούς πτώσης των ποσοστών δεν απέφεραν καρπούς. Αποδεικνύεται έτσι πως το πρόβλημα του δελτίου του Mega δεν έχει να κάνει τόσο με τα πρόσωπα όσο με την πολιτική στάση που εκφράζει συνολικά το κανάλι μέσω του δελτίου και των ενημερωτικών εκπομπών. Ο προεκλογικός και απόλυτα πολιτικός Ιανουάριος του 2015 επιβεβαιώνει τη θέση αυτή. Στις μετρήσεις της Nielsen για τον περασμένο μήνα το Mega παραμένει στην τρίτη θέση, και μάλιστα με μεγαλύτερη διαφορά από τον Alpha και τον ΑΝΤ1 σε σχέση με τους τελευταίους μήνες του 2014.
Όλους αυτούς τους μήνες το Mega φαίνεται να πλήρωσε ακριβά την πολιτική της υποστήριξης των σκληρών Μνημονίων και τη μετατροπή του σε όργανο καταστολής των κοινωνικών αντιδράσεων. Όπως δείχνει και ο πίνακας, τον περασμένο Ιανουάριο το κεντρικό δελτίο του Alpha, που ήταν επίσης πολιτικό, κατέγραψε ποσοστό θεαματικότητας 24,1%, ενώ το δελτίο του Mega με την Όλγα Τρέμη και τον Νίκο Ευαγγελάτο 18,7%. Η επαναφορά της Όλγας Τρέμη στο δελτίο, η προσθήκη του Ν. Ευαγγελάτου ως σχολιαστή για τις επικείμενες εκλογές και η απόσυρση του Γιάννη Πρετεντέρη για αρκετές εβδομάδες από τα παράθυρα του δελτίου όπου ήταν καλεσμένοι υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ δεν έφεραν την άνοιξη.